Aydın Baran Oluşturma zamanı: Ekim 25, 2011 Raporla Share Oluşturma zamanı: Ekim 25, 2011 Arkadaşlar bu resmi nette buldum ancak benimle aynı sıkıntı bu motordada görüldüğü için alıp size görsel olarak sunmak istedim. resimde de görebileceğiniz üzere Turbo ile hava filtresinde içinde maf sensörü olan boruya dik inen ve motordan gelen daha ince bir boru var. Bu borunun motor tarafındaki bağlantısında bulunan plastik kelepçe sistemi zaman içinde bozuluk kırılıyor. Benim araçtada bu kelepçe kırılmış ve boru yerinden çıkmış,, kaç kmdir bu şekilde kullanıdğımı bilmiyorum bu bakımda aracın motoruna bakınca anlaşıldı. Tıpkı bu resimde beyazelektrikçilerin kullandığı cırt cırt la tutturulduğu gibi benim aracımdada şuanda bu şekilde tutturulmuş durumda. Ancak ben uyuz birisi olduğum için aklım orada buna atölyede metal bir kelepçe yaptıracağım ve sorunu halledeceğim. Ancak benim en çok merak ettiğim kısım şu; bu boru motor bloğunun üstünden çıkıyor ve turbo_hava filtresi borusuna bağlanıyor, peki bu ne işe yarıyor? Bu boru yerinden çıkmış, ben herhangi bir olumsuzluk hissetmeden belkide binlerce km. bindim, arabanın performansını hemen hemen her gece boş otoyolda test ediyorum ve bu konuda bir sıkıntım olmadı. performansa etkisi yoksa neye etkisi var bu meretin?? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Guest Tolga KARACA Yanıtlama zamanı: Ekim 25, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 25, 2011 Sanırım Ankara da bir Peugeot motorunda dediğin kısmı görmüştüm, tahminimce motordaki buharlaşmayı vb alan bir nevi baca görevi görüyor.. Cırt cırt yeterince güçlüdür ancak değişken ısı yüzünden direncini kaybedebilir, inşaat malzemeleri satan bir yerden gerekli çapta "tork" (kelepçe) alabilirsin. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Aydın Baran Yanıtlama zamanı: Ekim 25, 2011 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 25, 2011 Kelepçe olmaz çünkü karşı taraf bu borunun içine 1-2 milim kadar giriyor Tolga. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Guest Tolga KARACA Yanıtlama zamanı: Ekim 25, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 25, 2011 1-2mm lik bindirme payı bırakılmış olması orada belli belirsiz bir basıncı gösteriyor, herhangi sorun da yaşatmadığına göre çok elzem olmayan bir donanım gibi, buna benzer bir aksam 95 1.3 Corolla da da var ve yıllarca hortumsuz kullanılmış herhangi aksaklığa neden olmadan!? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ogün Özemre Yanıtlama zamanı: Ekim 25, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 25, 2011 Krank havalandırması abicim o çok önemli bir aksam değil Krank havalandırmasından motor bir miktar yağ buharı tahliye eder. Bu tahliye edilen yağ hava filitresinin emişi sayesinde filitre kutusuna çekilir.Yaşı ve modeli geçmiş olan araçlarda özellikle motoru üflüyo tabir ettiğimiz motor yapılma zamanı gelmiş araçlarda çok daha fazla görülür. Filitre çektiği yağı motor içerisine yollıyarak yakar. Başka bir amacıda yok onun 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Aydın Baran Yanıtlama zamanı: Ekim 26, 2011 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 26, 2011 ok. arkadaşlar anlaşıldı tesekkurler. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yusuf Çavuş Yanıtlama zamanı: Ekim 26, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 26, 2011 Ogün gerekli tüm teknik taktik motorik açıklamayı yapmış maşallah Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ağustos 17, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 17, 2012 foto'yu yenileyelim Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
ferhat tezcan Yanıtlama zamanı: Ağustos 17, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 17, 2012 foto'yu yenileyelim Niye konuyu hortlatıyon.Madem hortlattın benimde söyliyeceklerim var bu konuda.Benim önceki aracımdada her focus 2 de olduğu gibi orası kırıktı fakat o hortum dışarıdayken araba 2500 deviri geçemiyordu bende plastik klipslerle tutturmuştum o parçayı Focus 3 te aradığım halde öyle sorunlu bir parça göremedim.Zamanla görücez focus 3 ünde böyle kronik sorunları olup olmıycağını. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap