Engin Uzunoğlu Yanıtlama zamanı: Şubat 26, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 26, 2015 Focus'u tercih ettiğimiz için hepimiz buradayız. Ama sıkıntısı olmayan aracınızı satıp Focus almaya mantıken değmez. Çok beğeniyorsanız, daha keyifli kullanım istiyorsanız vs alabilirsiniz. Arka koltuk bacak mesafesi ve bagaj hacmi sınıf ortalamasının biraz gerisindedir. Başka da önemli kronik sorunu yoktur. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Volkan Ö. Yanıtlama zamanı: Şubat 26, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 26, 2015 Yan ayna ısıtma takıntın varsa donanımında var mi alırken kontrol et. Pejo deneyimim var. Focus'u aldıktan sonra pejonu yolda görünce buna nasıl binmişim diyeceksin. En iyisi günlük kirala bir gün tepe tepe kullan bak alip denemekten iyidir. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Özer Öztürk Yanıtlama zamanı: Şubat 26, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 26, 2015 Focus özellikle mk1 ön tampona park sensörü takmayı deneyin farkı o zaman görürsünüz. Ben Toyota, Opel, Mitsubishi, Pejo araçlara sensör taktırdım. Panç ile sensör yerlerini delip geçiyorduk. Neticede kalınlıkları değişse de plastik hepsi. Focus 1'de daha ilk delikte metale denk geldi. Sonra tamponu söktük. Boydan boya bükülmüş sacdan metal tampon çıktı altından. Sensör yerlerini daha büyük çaplı metal pançı ile delip takabildik. Kaportanın kalınlığının hiç önemi yoktur. Kalın olması sağlamlık vs göstergesi bile değildir. Kaldı ki birçok araçta hareketli olmayan parçalar plastikten imal ediliyor. Çarpma durumunda kaporta sacının koruma etkisi yoktur. Sacı kalın diye daha ağır aracın çarpmasında hafif olana göre daha büyük kinetik enerji sıfırlanacağı için çarpmanın etkisi daha çok hissedilir. MK3 iki kişiden kalabalık aileler için tavsiye edilmez. 10cm uzunluk farkına rağmen Corolla, Jetta hatta Auris'ten bile daha sıkışık iç alanı var. Boyu 1.75-1.80 üzeri olanlar için de tavsiye edilmez. (Ah o gereksiz uzun ön göğüsün gözü kör olsun. Diferansiyel çıkıntısı da cabası.) Ama işin içine tekno gibi özellikler girecekse bildiğim kadarıyla tek rakibi Volvo. Diğer markalarda bu kadar sürücü yardımcı özelliği olduğunu görmedim. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Şubat 26, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 26, 2015 Kaportanın kalınlığının hiç önemi yoktur. Kalın olması sağlamlık vs göstergesi bile değildir. Kaldı ki birçok araçta hareketli olmayan parçalar plastikten imal ediliyor. Çarpma durumunda kaporta sacının koruma etkisi yoktur. Sacı kalın diye daha ağır aracın çarpmasında hafif olana göre daha büyük kinetik enerji sıfırlanacağı için çarpmanın etkisi daha çok hissedilir. Altına bir imza da ben atayım... Cevaplara gelince: 1-neden focus almalıyım. Bunu siz bileceksiniz, ben sürüş dinamikleri ve güçlü motoru için aldım, ayrıca aldığımda fiyatı en uygun olandı ve servisler aram iyidir. 2- focusta memnun kalmayacağım ne veya neler olabilir. Beklentilere bağlı, yazılanlara katılıyorum. Olumsuz yönleri: - Dar hissi veren kokpit (ki bence çok kullanışlı) - Arka diz mesafesi - Bagaj hacmi, sınıf ortalamasında görünse de geniş bagaj arayışı içinde olan orta-büyük aileler için yetersiz kalabiliyor. - Sesli direksiyon kutusu - Bazı arkadaşlarda ön süspansiyon sesleri3- objektif olarak bakarsak nelerine gıcık oluyorsunuz. Gıcık olduğum bir şey yok, ama dönme yarıçapı geniş, arka yan-arka görüş kötü ve lastikler bir hayli çıkık durduğundan park etme konusunda zorluklar yaşayabiliyorum.4- nelere dikkat edeyim maksimum 2.elde kaç lirayı geçmeyeyim.2012-2013 40.000i devirmemiş. Piyasayı takip etmiyorum, ama haddinden yüksek fiyatlar talep ediliyor gibi sanki. 5- sizce mantıklı mı yapacağım bu hemen hemen emsal motorlu iki araba arasında geçiş yapmam. Sorunsuz bir arabanın üzerine 15.000 TL vermek ne kadar mantık ne kadar gönül işi söylemek zor. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir B. Yanıtlama zamanı: Şubat 27, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 27, 2015 (düzenlendi) Bu paylaşımlardan sonra artık geriye kalan, almayı planladığız araç (lar) ile bir test sürüşü yapmak ve içinize hangisi daha çok siniyorsa ona sahip olmak.. Şimdiden hayırlı olsun .... Şubat 27, 2015 Bekir B. tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Hakan Saraylı Yanıtlama zamanı: Şubat 27, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 27, 2015 Yerinizde olsam bir tane F3 kiralayıp birkaç gün binerdim, sorunsuz bir arabanın üstüne 15.000 vermeden önce 100-200 TL verip iyice bir düşünmeye çok yardımcı olurdu. Sonuçta vereceğiniz para az bir para değil ve tamamen keyfi bir değişim olacak. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Şubat 27, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 27, 2015 Birde bu hangi 308 pardon? Bilgileri profile doğru ve tam girmek bu kadar zor mu bazen anlamıyorum. :/ Eski sanırım eğer eski kasa ise tartışacak pek birşey yok bu araba ile ciddi farklar var, 15 e çok diyenler sanırım Focus 2 yi satıp Focus 3 alanlara da aynı şeyi diyor sanırım Neyse yukardaki bilgiler fazlası ile yeter bence. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ali Ay Yanıtlama zamanı: Şubat 27, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 27, 2015 Aracın görüntüsü güzel dersin alırsın konsolu hoş dersin alırsın yol tutuşu harika dersin alırsın ki ben bu nedenlerle aldım ama araç çok titriyor bu da soğutuyor. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serkan Karakoca Yanıtlama zamanı: Şubat 27, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 27, 2015 siz alın şöyle en donanımlısından bir focus 308 de neymiş diyeceksiniz ben gayet memnunum 62500 le 65000 bini gözden çıkın yalnız tdci 115 hp lik titanyum x paket plus paket auto park sunroof için dediğiniz km aralığında hatasız bir araç için zaten siteye bakın 250 ilanın içinde dediğim araç 20 taneyi geçmez Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Şubat 27, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 27, 2015 Vallahi ne bileyim ikinci elde altı üstü Focus'a 60.000 üstü para vermek? Nerede yaşıyoruz, nasıl kazanıyoruz, nasıl oluyor, benim idrak alanımın dışında... 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Anıl Ö. Yanıtlama zamanı: Şubat 27, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 27, 2015 Arabanızın tamponuna çarpmış birazda saçın düz üst tarafına bunda bir şey yokki bu fotoğraf kıyaslama olamaz. abi arkadan kocaman 1 tonluk bi araba çarpmış çarpan arabanın hali ortada daha neyi kıyaslıycaz.bence sen arabandan memnun değilsin... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serkan Karakoca Yanıtlama zamanı: Şubat 27, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 27, 2015 Vallahi ne bileyim ikinci elde altı üstü Focus'a 60.000 üstü para vermek? Nerede yaşıyoruz, nasıl kazanıyoruz, nasıl oluyor, benim idrak alanımın dışında... 2. El piyasası fena bu dizel focusun cem bey düşük kmli dizel donanımlı bir focusun varsa cumhuriyet altını gibi mübarek Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Doğan Kurban Yanıtlama zamanı: Şubat 27, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 27, 2015 2. El piyasası fena bu dizel focusun cem bey düşük kmli dizel donanımlı bir focusun varsa cumhuriyet altını gibi mübarek Nesini seviyonuz şu traktörün yahu Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serkan Karakoca Yanıtlama zamanı: Şubat 27, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 27, 2015 Nesini seviyonuz şu traktörün yahu Tek depo ile basmassan akıllı olur üzmezsen 1250 km gitmesi bence herşeye bedel doğan abim 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Doğan Kurban Yanıtlama zamanı: Şubat 27, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 27, 2015 Tek depo ile basmassan akıllı olur üzmezsen 1250 km gitmesi bence herşeye bedel doğan abim Yav ben 1.0 ın homurdanma sesini valla hiçbir arabaya deeşmem.boşver fazla yaksın bea 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap