Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ekim 29, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 29, 2011 Önemli olan sanayiyi gidip gitmemek ama neyse işte Rakamları açtırtmayın bana arıza şampiyonu renoyu savunmayın lütfen Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Guest Tolga KARACA Yanıtlama zamanı: Ekim 29, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 29, 2011 Renault un III serilerinde acaba durum ne olacak ben de onu merak ediyorum Yakup, Nissan a devretmişti kalite kontrol kısmını biliyorsun. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ekim 29, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 29, 2011 Renault un III serilerinde acaba durum ne olacak ben de onu merak ediyorum Yakup, Nissan a devretmişti kalite kontrol kısmını biliyorsun. Valla bakacaz onlara da inş iyi olurlar... Nissan jobbbb Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Guest Tolga KARACA Yanıtlama zamanı: Ekim 29, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 29, 2011 Gerçi Lag III 2.0Dci 175Hp nin uzun dönem testi yapılmıştı, motor 100.000km yi sorunsuz devirse de söküldüğünde ağır aşınmalara rastlanmıştı*, aracın iiç mekanında bazı döşeme ve kaplamalar gevşekti ama ciddi bir arızası yoktu sanırım. * Renault un güçlü motorlarında genelde aşınma oranı fazla oluyor, gerçi bu her markada aşağı yukarı böyle çünkü aynı motorun daha fazla güç üreten versiyonunda elemanlar daha ağır yüke maruz kalıyorlar. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ümit Vaysaloğlu Yanıtlama zamanı: Ekim 29, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 29, 2011 Şu an benim kullandığım 1998 model Renault 19 Europa 230 bin km de. Küsüratı da var da önemli değil. Fakat ilk km den beri lpg li. Yaklaşık bir yıldır motor kapağında çatlak var. Ustama sorduğumda birşey olmaz, sadece sibop ayarı tutmaz, biraz fazla yakar dedi. Sibop vurma problemi falan yok. Lpg de uzun yolda da (uzun yol dediğim 30 km dümdüz, trafiksiz yol) 20 kuruşun altına rahatlıkla düşüyor basmazsan. Fena değerler olmadığını düşünüyorum. Masraf olarak çok masraflı bir araç değil. Sanayiye de her aracın gittiği kadar gidiyorum. Yağını değiştirmeye, filtreler falan değişiyor. Marş motoru arızalandı iki kez. Şarj dinamosu arızalandı bir kez, lpg beyni bozuldu 4 ay kadar önce, yaklaşık 3 yıl kadar oluyor bir kez de conta yaktı, (susuz kalmış ) Birkez de teyzemin oğlunun düğününde çalışmadı, emanet arabayla gittik. Fakat bu arızaları 9 sene içerisinde yaptı. Bence normal bu arızalar. motor olarak hiç sıkıntıya sokmadı. Ama Megane II ler için elektronik aksamında arızalar olabiliyormuş diye duymuştum fakat kötü araba olduğunu sanmıyorum. Aksine alınabilecek araba olduğunu düşünüyorum. Focus u bakıp göreceğiz. İnşallah hiç problem yaşamayız. Ama bu kadar elektronik aksam beni korkutuyor doğrusu. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Guest Tolga KARACA Yanıtlama zamanı: Ekim 29, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 29, 2011 Ama 19 Europa Renault un sağlamlık ödüllü ve sonraki modellerine göre az sorun çıkaran bir modeliydi, sorunlar Megane ve Laguna I ile başladı, II. serilerde de devam etti; III. serilerde kalite düzeyi geliştirildi. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ekim 29, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 29, 2011 Megane yıllardır elektronik donanım kullanıyor hele o direksiyon yok mu ? Yani ben pek görmedim megane ıı satıp yine megane ıı alan focus satıp focus alan çok var Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Guest Tolga KARACA Yanıtlama zamanı: Ekim 29, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 29, 2011 Megane yıllardır elektronik donanım kullanıyor hele o direksiyon yok mu ? Yani ben pek görmedim megane ıı satıp yine megane ıı alan focus satıp focus alan çok var Burda çok var Yakup Renault unu satıp gene Renault alan özellikle bizim Karadeniz camiası seviyor bu markayı. Hele bir müşterim var R 19 dan sonra kardeşiyle 2 tane Megane II Dci almışlardı araçlarını bir makyajlı Megane II Dci bir de Megane III Dci ile yenilediler, çok seviyorlar Renault ları isteseler Mercedes alabilecek kişiler de yani.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ekim 29, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 29, 2011 megane 3 olabilir belki ama ne bilim abi çok arkadaşım illahlah etti hemde ne fanatikler vardı ama bazısı basit kazalar bazısı arızalardan.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Guest Tolga KARACA Yanıtlama zamanı: Ekim 29, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 29, 2011 Ama şu da var Yakubum, Otosan ın bize sattığı Ford ların donanımıyla oynadığı gibi yerli Renault ların da bazı detaylarda ithallerinden kalitesiz olduğu gerçek, ithal ve yerli Megane a sahip olan tanıdıklar arasında çok bariz olarak gözlemlenebiliyor bu durum. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ekim 29, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 29, 2011 Öyle canım megane 3 lerde ki farkı biliyoruz Özellikle.. Sonuçda megane II ler hep tr üretimdi diye hatırlıyorum ama avrupa arıza tespit verilerini biliyorsundur megane çok kÖtüydü..İsitisnai durumlar tabi olacaktır ama sorunsuzdur demek veya iyidir demek diğer araçlara haksızlık olur.BENCE Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Guest Tolga KARACA Yanıtlama zamanı: Ekim 29, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 29, 2011 Sedanlar yerli üretimdi ve ithal hb olanlarla ciddi manada arıza ve tıkırtı farkı vardı, o yıllarda Laguna m varken servis elemanı "yerli üretimlerde kokpit içinde sünger yok ithallerde var ve bu yüzden her sedan Megane alan 2. gün tıkırtıdan servise geri geliyor" demişti Neyse, şincik now time to happy hour 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ekim 29, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 29, 2011 En süper'i avatar da hep Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ogün Özemre Yanıtlama zamanı: Ekim 29, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 29, 2011 Ama şu da var Yakubum, Otosan ın bize sattığı Ford ların donanımıyla oynadığı gibi yerli Renault ların da bazı detaylarda ithallerinden kalitesiz olduğu gerçek, ithal ve yerli Megane a sahip olan tanıdıklar arasında çok bariz olarak gözlemlenebiliyor bu durum. Aynen öyle.. çok yakın bir arkadaşımda 2006 megane 1,5 DCI SW vardı (İthal üretim-- İspanya üretimiydi yanlış hatırlamıyorsam) TR üretimi sedan megene II İle Yol tutuş..Motor performansı.. Trim işçiliği kalitesi.. ana başlıklarında gözle görülebilir ve rahat hissedilebilir farklar vardı 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Guest Tolga KARACA Yanıtlama zamanı: Ekim 29, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 29, 2011 Güzel görünümlü araçlardı, reklamı da şimdiki gerzek Renault reklamlarından iyiydi (Sw dan inen sürücü meğer körmüş hani) Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap