Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

2018 Focus Mk4 Olası Tasarımlar


Cem Boneval

Önerilen Mesajlar

Ben Mk4'ü hedefliyorum.

Ancak o zamana değiştirme vaktim gelir. 

2018 makuldür...

Bu arada yarını göreceğimiz meçhulken kaç yılın planını yapıyoruz, hale bak!


Ben tasarımdan şikayetçi değilim, mesela sarı araba gibi olsa yeter.

Biraz dingil mesafesini uzatıp arkayı rahatlatsa yolcu taşırken daha az mahcup olurduk.

1.5 EB 182 PS motora da devam ama beygileri de gerçek beygir olsun, 1.6 oynamazsan sütçü beygiri türevi.

E6 ne getirir göreceğiz.

Hafifletmeye varım, 50 yetmez, 100 olsun.

Yere 1 cm yaklaşsın, viraj çubukları biraz güçlensin, daha az yatsın isterim. 

Gönlüm ST ve hatta RS der ama cüzdan boş işte. 

  • Beğen 6
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu başlığı açanları şiddetle kınıyorum. Neden eşeğin aklına karpuz kabuğu düşürüyorsunuz durduk yere ?

43 yaşımda zor bela bir Focus sahibi olabildim. Daha tadını sürüp, "Son model arabam var !" diye hava atmamı tamamlamadan, yaptırtmam yeni model falan !

En az 3 sene daha binmeliyim bu arabaya...

2018 falan dinlemem ben, siz başlığı açtınız ya Ford yapıştırır 6 ay sonra MK4 ü.

Kapatın hemen başlığı.

Yöneticiler, uyumayın.

Bu başlığı rapor ediyorum, yalan uydurma ve sansasyona dayalı haber içeriğinden ötürü.

Toplumu ayrıştırmaya yönelik çabalar bunlar...

Yaşasın ilk arabasını 38 yaşında almayı başaran ezilen emekçilerin birliği!

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Doktorum bir şey sorucam ciddi olarak.vw grubu ve golf yıllardır eleştirildi klasik tasarım anlayışı şu bu diyerekten çoğumuz eleştirdik...hala da eleştiriyoruz acaba onlar mı doğruyu yaptılar bizmi radikal değişim derken sadece focus için konuşuyorum FOCUS ruhunu kaybetmiş günümüz araba modellerinden birisi haline gelirken GOLF klasik sadece işimi bilirim tarzında giden sade bir otomobilken hep gözlerin ona kaymasına mı neden oluyor.Sizce FOCUS3 güzel olabilir çok satabilir şudur budur ama siz arabanın kitabını yazmış birisiniz acaba içinizden sizinde bir ruhsuzluk yada keşkeniz varmı model karosor yapısından bahsediyorum yada kalite algısından....cevaplarsanız sevinirim...yani anlatabildimmi bilmiyorum da...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

sizinde bir ruhsuzluk yada keşkeniz varmı

Ruh diyorsan Giulietta.

Gerisi sıra malı...

Eleştirilerinde haklısın.

İlk hali ile Focus sıra dışı tasarımı ile çok ilgi çekti.

Sağlam, ucuz, memur arabası orta sınıf Ford'larının klasik müşteri grubunun dışında da çok yeni müşteri kazandırdı bence.

Ama tasarım "ya beğen ya nefret et" tarzında olduğundan, giderek kazandıkları imajı medenileşerek pekiştirmeye çalıştılar. 

Bence son hali ile yine de kendine has bir karakteri olan, ama ilkine göre sıradışılığını kaybetmiş bir model. 

Hep yazdım Golf mantık evliliğidir, Giulietta ise fırtınalı bir aşk. Focus ne biri ne öteki olabiliyor, kimi gönül bağı kimi de akıl yolu ile tercih edebiliyor.

Açıkcası benim için en az paraya en çok beygiri satan, bu beygirleri düzgün bir şekilde yolda tutup güzel bir eğerle sunan model önemliydi.

Bugün alacak olsam bana hitap eden Focus yok mesela.

Seat Leon FR 1.4  benzinli alır önce superchips uygular sonra da biraz süspansiyonla oynardım.

Hatta onu da ikinci el arardım.

Bu uçuk fiyatlarla Adriana Lima kılığında bil gelse cezbetmiyor.

Para kazanmayı beceremeyenin bakış açısı böyle... 

  • Beğen 6
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ruh diyorsan Giulietta.

Gerisi sıra malı...

Eleştirilerinde haklısın.

İlk hali ile Focus sıra dışı tasarımı ile çok ilgi çekti.

Sağlam, ucuz, memur arabası orta sınıf Ford'larının klasik müşteri grubunun dışında da çok yeni müşteri kazandırdı bence.

Ama tasarım "ya beğen ya nefret et" tarzında olduğundan, giderek kazandıkları imajı medenileşerek pekiştirmeye çalıştılar. 

Bence son hali ile yine de kendine has bir karakteri olan, ama ilkine göre sıradışılığını kaybetmiş bir model. 

Hep yazdım Golf mantık evliliğidir, Giulietta ise fırtınalı bir aşk. Focus ne biri ne öteki olabiliyor, kimi gönül bağı kimi de akıl yolu ile tercih edebiliyor.

Açıkcası benim için en az paraya en çok beygiri satan, bu beygirleri düzgün bir şekilde yolda tutup güzel bir eğerle sunan model önemliydi.

Bugün alacak olsam bana hitap eden Focus yok mesela.

Seat Leon FR 1.4  benzinli alır önce superchips uygular sonra da biraz süspansiyonla oynardım.

Hatta onu da ikinci el arardım.

Bu uçuk fiyatlarla Adriana Lima kılığında bil gelse cezbetmiyor.

Para kazanmayı beceremeyenin bakış açısı böyle... 

 

Teşekkür ederim cevabınız için...Hala  bir Alfa görsem şapkamı arıyorum çıkartmak için...ama yok....

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ruh diyorsan Giulietta. Gerisi sıra malı... Eleştirilerinde haklısın. İlk hali ile Focus sıra dışı tasarımı ile çok ilgi çekti. Sağlam, ucuz, memur arabası orta sınıf Ford'larının klasik müşteri grubunun dışında da çok yeni müşteri kazandırdı bence. Ama tasarım "ya beğen ya nefret et" tarzında olduğundan, giderek kazandıkları imajı medenileşerek pekiştirmeye çalıştılar.  Bence son hali ile yine de kendine has bir karakteri olan, ama ilkine göre sıradışılığını kaybetmiş bir model.  Hep yazdım Golf mantık evliliğidir, Giulietta ise fırtınalı bir aşk. Focus ne biri ne öteki olabiliyor, kimi gönül bağı kimi de akıl yolu ile tercih edebiliyor. Açıkcası benim için en az paraya en çok beygiri satan, bu beygirleri düzgün bir şekilde yolda tutup güzel bir eğerle sunan model önemliydi. Bugün alacak olsam bana hitap eden Focus yok mesela. Seat Leon FR 1.4  benzinli alır önce superchips uygular sonra da biraz süspansiyonla oynardım. Hatta onu da ikinci el arardım. Bu uçuk fiyatlarla Adriana Lima kılığında bil gelse cezbetmiyor. Para kazanmayı beceremeyenin bakış açısı böyle... 

Siz konuşun, biz dinleyelim. Yazılarınızı okumak çok eğlenceli. :)

Ramazan Çakır tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ruh diyorsan Giulietta.

Gerisi sıra malı...

Eleştirilerinde haklısın.

İlk hali ile Focus sıra dışı tasarımı ile çok ilgi çekti.

Sağlam, ucuz, memur arabası orta sınıf Ford'larının klasik müşteri grubunun dışında da çok yeni müşteri kazandırdı bence.

Ama tasarım "ya beğen ya nefret et" tarzında olduğundan, giderek kazandıkları imajı medenileşerek pekiştirmeye çalıştılar. 

Bence son hali ile yine de kendine has bir karakteri olan, ama ilkine göre sıradışılığını kaybetmiş bir model. 

Hep yazdım Golf mantık evliliğidir, Giulietta ise fırtınalı bir aşk. Focus ne biri ne öteki olabiliyor, kimi gönül bağı kimi de akıl yolu ile tercih edebiliyor.

Açıkcası benim için en az paraya en çok beygiri satan, bu beygirleri düzgün bir şekilde yolda tutup güzel bir eğerle sunan model önemliydi.

Bugün alacak olsam bana hitap eden Focus yok mesela.

Seat Leon FR 1.4  benzinli alır önce superchips uygular sonra da biraz süspansiyonla oynardım.

Hatta onu da ikinci el arardım.

Bu uçuk fiyatlarla Adriana Lima kılığında bil gelse cezbetmiyor.

Para kazanmayı beceremeyenin bakış açısı böyle... 

 

Guli benim için tam bir hayal kırıklığı.. Alfa ne yapıyor acaba? diye sorduğum araçlardan.

Yeni sedan'ı bekliyoruz artık :) 

 

Tarz için değil ama bütün paket olarak.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Yakom Cem Beye yonelttigim soruyu sizede yoneltsem cevabiniz nolurdu ciddi olarak verirseniz cok memnun olurum evlat....

 

Focus 1 tabiki ruh onda, ben hep diyorum F2'nin kıçı bile bana cazip gelmiyor sırf önünün hatrına focus alındı. Zamanla göz alışıyor seviliyor o ayrı konu ama.

 

Satış vs olayları sadece tip'e yormuyorum ben o tam anlamıyla paket ve sunum ile orantılı.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Teşekkür ederim cevabınız için...Hala  bir Alfa görsem şapkamı arıyorum çıkartmak için...ama yok....

159'u kaldırıp yerine Giulietta ile devam etmek bence Alfa için büyük bir hata oldu, en azından 159 veya benzeri bir model ile devam etmeliydi, Giulietta tamam iyi güzelde her kesime hitap edecek bir model değil maalesef. Tam arabayı 

yenilemeye karar vermişken ve 159 almayı düşünürken üretiminin durması buna mukabil oluşabilecek servis, tedarik sıkıntıları beni Alfa almaktan vazgeçirdi.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Haklisiniz guzel araba ama eksiklikleri cok benide yako vazgecirmisti ama konu Alfa degildi....konu focusun ruhu mu yaslandi genclesen govdesine gore yani guzel araba evet ama hep yav bunda bisi eksik dedigim oldu benim acimdan focus 2.5 gibi sahiplenemedim hic...foruma geldigimde soyle demistim evet diger arabalarda guzel ama buna oturunca erkekce geliyor benzeri bir laf etmistim...nerdeyse eve sokup yaticaktim ama focus 3 ve makyajlisi bence hic heyecsn uyandirmadi...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Siz konuşun, biz dinleyelim. Yazılarınızı okumak çok eğlenceli. :)

Hay Allah ben de ciddi yazmaya çalışmıştım.

 

Bu arada bizim konu ne hoş gelişiyor. 

Tevfik Focus'un kıçının cazibesini kaybetmesi ile Fordçuluğun da değerinin azaldığına dair subliminal mesajlar veriyor mesela...   :kıhkıh:

(Pardon yani)

Cem Boneval tarafından düzenlendi
  • Beğen 9
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hay Allah ben de ciddi yazamaya çalışmıştım.

Ciddiyetinizin farkındayım. "Eğlenceli" derken bakış açısı bu sözcüğe mecazî ve oldukça kişisel anlamlar yükleyebilir.

Üslûbunuz çok verimli(oto forumlarına takıla takıla terimler de çok grift bir hâl aldı :) ).  

Bilgi, edebî üslûpla birleşince benim için eğlence başlıyor diyebilirim. Siz de tam olarak bunu yapıyorsunuz.

Bence fikir, görüş ve önerilerinizin otomotiv dünyasında edebî bir değeri var. :) Foruma üye olmadan önceki uzun süreçte bile yorumlarınızı zevkle takip ediyordum.

Ramazan Çakır tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • Yakup Ç. A., başlığı 2018 Focus Mk4 Olası Tasarımlar olarak değiştirdi
  • Yakup Ç. A., bu konuyu kilitledi
Misafir
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.