Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

2018 Focus Mk4 Olası Tasarımlar


Cem Boneval

Önerilen Mesajlar

Biz görübtüye önem veriyoruz ama o ekranlar oraya konarken görüntüden ziyade ergonomi, erişim ve kullanım rahatlığı ve sürüş güvenliği ön planda düşünülüyor sanırım. Konsola gömülü olanlar güzel görünsede alçakta ve uzakta kaldığı için öne doğru eğilmeden be uzanmadan kullanmak mümkün değil.

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ben artık tabletten yanayım :) Bana göre alttaki resimlerden, ikincisi daha güzel. Bu biraz da teknik bir zorunluluk. Ekranların, sürüş güvenliği için yukarıda olması daha iyi. Ancak konsolun yüksekliği bir yere kadar. Ekranlar artık 8" ve üstü olmaya başladı. Ya torpidonun üst çizgisini yükseltmek gerek (ki içini doldurmayacaksan gereksiz masraf), ya da ekran için kabin yapmak (ki bunun da güzelliği tartışılır.

 

 

fiesta1.jpeg

fiesta2.jpg

polo.jpg

Murat Kav. tarafından düzenlendi
  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

51 dakika önce, İbrahim Yatağan yazdı:

Yeni Jetta yı Avrupa pazarından çekmişler sadece Amerika ve Meksika da satışı yapılacakmış.işte şimdi TİMETOFOCUS fiyatlar artar bence

Casuslar mı paylaşmış bilgiyi :) Lütfen konu başlıklarına dikkat edelim.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

20.01.2018 - 08:24 tarihinde, Murat Kav. yazdı:

Ben artık tabletten yanayım :) Bana göre alttaki resimlerden, ikincisi daha güzel. Bu biraz da teknik bir zorunluluk. Ekranların, sürüş güvenliği için yukarıda olması daha iyi. Ancak konsolun yüksekliği bir yere kadar. Ekranlar artık 8" ve üstü olmaya başladı. Ya torpidonun üst çizgisini yükseltmek gerek (ki içini doldurmayacaksan gereksiz masraf), ya da ekran için kabin yapmak (ki bunun da güzelliği tartışılır.

fiesta2.jpg

Katılıyorum.

Cuma günü yeni fiestayı yine sürme imkanım oldu. (Ağzına kadar dolu titanium)

Şöyle alıcı gözüyle tekrar baktım, iç dizayn şahane. Koltuk pozisyonum standart herzamanki gibi kullanım tarzıma göre ayarlı şekilde ekrana ulaşmak için sırtım koltukdan ayrılmıyor. Yani ekrana uzanmak için ileriye doğru uzanmadan kolayca ekranı kontrol edebiliyorsun. Üstte konumlandırılması ve sürücüye yakın olması kullanım kolaylığı ve güvenlik açısından çok iyi olmuş. 

Güncel Focus, cmax, kuga da ekran yukarıda, evet sürücünün gözü yoldan ayrılmadan ekranı kullanabiliyor ama birazcık ileri doğru uzanması gerekiyor.

Yeni Fiestada kullanılan iç tasarım eskimez, daha çok geliştirilir ama eskimez. Kocaman torpido ile ön tarafı doldurmak bencede gereksiz.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

20 dakika önce, Zafer Akbs yazdı:

(Ağzına kadar dolu titanium)

Gırtlağa kadar dolu diye tabir edilen... ☺️

 

Ben de beğeniyorum fiesta ekranını. Hyundai'lerdekini beğenmiyorum mesela.. biraz daha kaba..

Erhan Er. tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

20.01.2018 - 08:24 tarihinde, Murat Kav. yazdı:

Ben artık tabletten yanayım :) Bana göre alttaki resimlerden, ikincisi daha güzel. Bu biraz da teknik bir zorunluluk. Ekranların, sürüş güvenliği için yukarıda olması daha iyi. Ancak konsolun yüksekliği bir yere kadar. Ekranlar artık 8" ve üstü olmaya başladı. Ya torpidonun üst çizgisini yükseltmek gerek (ki içini doldurmayacaksan gereksiz masraf), ya da ekran için kabin yapmak (ki bunun da güzelliği tartışılır.

 

 

fiesta1.jpeg

fiesta2.jpg

polo.jpg

Bende bu yeni ekran trendi hakkında bir kaç fikir belirtmek isterim.

Öncelikle peşinen belirtmeliyim ki, sonradan takılan ve konsola silikonla yapıştırılmış gibi duran ekranlardan,

kesinlikle hoşlanmıyorum. Ayrıca teknolojik gelişmeler dolayısı ile ekranların büyümesi sanki bir lütuf gibi sunulmasına rağmen, ben otomobilde büyük ekranın gereksiz olduğunu düşünüyorum. Ben en ideal ekran boyutunun 5" veya 6" olduğunu düşünüyorum. Daha büyük ekran tasarımı bozduğu için bu şekilde tutturuluyor. Ayrıca ekranın dokunmatik olması her zaman kullanışlı olduğu anlamına gelmiyor. Zaten kullanıcının en fazla yaptığı işler radyoların frekansını, ses ayarları ve klima ayarlarıdır. Bütün bu ayarlar direksiyon üzerinden kolayca yapılabilmelidir. Şimdilerde dokunmatik ekran sevdasına bütün fiziksel tuşları kaldırdılar. Bu durumda yukarıdaki tasarımlara baktığımda en ideal olanın en üstteki tasarım olduğunu düşünüyorum.

 

Diğer bir konu da yeni focusun iç mekanı; Fordun daha önceki tasarımlarına baktığımızda focusun daha çok mondeo yu takip ettiğini söyleyebiliriz. bence şu anki mondeonun iç tasarımı çok başarılı, aynı şekilde makyajlı kugada bence çok başarılı. Umarım yeni focus bu tasarımla gelir.

Ayrıca Fiesta daha öncede olduğu gibi hep daha iddialı, daha genç işi, daha kıpır kıpır bir tasarıma sahip oldu ve öylede kalsın isterim. Ama focuca daha ağırbaşlı bir iç mekan lazım.

 

Oguzhan C tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

6 dakika önce, Oguzhan C yazdı:

Ayrıca teknolojik gelişmeler dolayısı ile ekranların büyümesi sanki bir lütuf gibi sunulmasına rağmen. ben otomobilde büyük ekranın

çok gereksiz olduğunu düşünüyorum. Bir ekranda şöförun istediği bilgiler yer alsın yeterli bence en ideal ekran boyutu 5" daha fazlası tasarımı bozuyor. 

 

Yazdıklarınıza göre, bunu alan arkadaşın boşa para verdiğini düşünüyorum :) 

E-Class-Interiror-2.jpg

13C607_046.jpg

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bir saat önce, Süleyman Özen yazdı:

Aracımın içi bu şekilde olsaydı içine binmeye utanırdım galiba.Vasat bir Ankara gazinosu gibi :blink:

İstanbul gazinosunun suyu mu çıktı Süleyman ?

Gürkan Çakıroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

 

38 dakika önce, Süleyman Özen yazdı:

Aracımın içi bu şekilde olsaydı içine binmeye utanırdım galiba.Vasat bir Ankara gazinosu gibi :blink:

Min 130bin Euro verip bu şekilde düşünmek, gerçekden ilginç.

Bknz. E class min 130 Euro - S class min 250bin Euro

 

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Misafir
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.