Engin Uzunoğlu Yanıtlama zamanı: Mart 6, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 6, 2015 Gevşek olanda hız ve kullanım tarzı aynı mı mesela Bu denli farkın az olması bana doğru gelmiyor. İkisini de günlük trafikte ben kullanıyorum. Bir kişinin kullanım değerleri ancak fikir verir, 100 kişinin vs ortalamasını almak lazım. O bile şehirlerin ağırlığına göre değişir. Fakat genel olarak 1.2tsi yüksek devir kullanmazsan yakmıyor. Zaten uygun şartlarda dizele yaklaştığı ve göreceli uygun fiyatı için tercih edilir durumda.İkinci araç olduğu için benzinli aldım. İlk araç için İstanbul trafiğinde tercih etmem. Dur kalk trafiğinde dediğim yukarıdaki veriler var. TSİ çok spor kullanmazsan veya ağır dur kalk trafiğe girmezsen 10lt'ye çıkmıyor. 122 ve 140 olanlar daha fazla tüketiyor. Bir de 140lık olan için güç çok dengesiz ayarsız geliyor derler. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mart 6, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 6, 2015 Bende bu sebeple 122 tavsiye ediyorum, herkese yetecek gücü var ve gerçek golf başlangıcı 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Muhammed Şentürk Yanıtlama zamanı: Mart 6, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 6, 2015 Fakat genel olarak 1.2tsi yüksek devir kullanmazsan yakmıyor. Dur kalk trafiğinde dediğim yukarıdaki veriler var. Tüketimi ön planda tutuyorsanız 1.4 e-HDi 208 olabilir. Start-Stopu da var. Otomatik şanzıman karma tüketimde 20 kuruş civarında dolanıyor. Ama sorsanız alır mısın diye, kolay kolay bir Fransız arabası, bir de Almanların Fransız'ı Opel almam. Şartların çok zorlaması lazım. 1.2 TSi naif kullanım için ideal. 1 hafta kullanma şansı buldum. Gaza birazcık yüklenince o da sana yüklenmeye başlıyor. Tecrübeyle sabit. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir B. Yanıtlama zamanı: Mart 6, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 6, 2015 Aslında ne kadar yardımcı olur bilmiyorum, (Araçların hiç biri şehir dışına çıkmadılar) Aralık'ta 1,2 dsg Polo aldık ( evin ikinci aracı ve eşim kullanıyor) daha önceki focus 2011 otm ve yine 2012 focus PS den sonra, bize dizel araç gibi geldi + kasko ve vergi avantajı .... tabii unutulmaması gereken bunlar hali hazırda kendi koşullarında yaşananları paylaşmak Amaçlı olup, siz de kendi Kullanım, trafik ve beklentilerinizi göz önünde bulundurarak tercih yapmanız en doğru sonucu verecek kanısındayım... 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
hüseyin ipek Yanıtlama zamanı: Mart 6, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 6, 2015 (düzenlendi) Golf al derim ben.Neden mi?Pişman olursan da zararın olmadan satabiliyorsun neredeyse. Reşat altını gibi bu golfler.Golf görünce mercedes saygısı gösteren çok memlekette Mart 6, 2015 hüseyin ipek tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bahadır Atay Yanıtlama zamanı: Mart 6, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 6, 2015 yaklaşık 2 aydır golf 1.2 tsi kullanıyorum 2600 km nin ortalaması 6.7 lt.şehir içi 8 lt. şehirler arası 6 lt. yakıt ortalamasını rahatlıkla yakalıyorsunuz focus 2 dizelde de aynı ortalamalarda kullanıyordum yokuşlu bir memlekette yaşıyorsanız kesinlikle tercih etmeyin dizel focus 2 den geçtim golfe arada bariz güzç farkı var. focus 3'ün hem dizel hem 1.0 ecoboost testi de yaptım golfle arasında bariz kalite ve konfor farkı var(golf daha iyi). focus un kullanımı daha güzel gerçekten ve dizel candır Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mart 6, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 6, 2015 İnsanların kalite algısını çözmek zor değilmiş, bas kılıfa koy sepete. Nerde o eski mühendis müşteriler... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Levent Okutan Yanıtlama zamanı: Mart 7, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 7, 2015 araçla hiç alaksı olmayana bile sorsanız wolgsvagen diyecektir.Biraz kulaktan duyma biraz marka tutkusu fikir beyan edilir..ben olsam focus derim ama 90.000 tl civarı param olsa en dolu paket Gofl alırım.konudaki soruya dönersek focus alırım Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Engin Uzunoğlu Yanıtlama zamanı: Mart 7, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 7, 2015 araçla hiç alaksı olmayana bile sorsanız wolgsvagen diyecektir.Biraz kulaktan duyma biraz marka tutkusu fikir beyan edilir..ben olsam focus derim ama 90.000 tl civarı param olsa en dolu paket Gofl alırım.konudaki soruya dönersek focus alırım Belli modellerde ve dolu paketlerde alırsanız zaten VW daha kaliteli, Ford modelleri de çok aşağı kalır değil ama çıtayı belirleyen vw. Fakat Golf-Passat harici vw araçları da aynı kalitede olmayabiliyor. Canlı olarak Jetta ve Golf'ü karşılaştırma imkanım var ve aynı donanım paketi olmasına rağmen Jetta'nın geride olduğu bariz yerler var. Ufak tefek detaylarda bile Jetta geride kalmış. (kaput amortisörü yok, vites arkası bardaklık kayar kapağı yok vb.) Bu noktada Ford fayda/fiyat oranında çok daha iyi durumda. Bence vw modellerinin çoğu esasen kalitesine falan bakılmadan/anlanmadan arzu nesnesi durumunda alınıyor piyasada. Ayrıca bir şekilde müşterinin gözüne iyi gözükmeyi başarıyor, ayıplarını iyi saklıyor. Mesela Comfort ve üzerindeki koltuklar ve döşemesi premium havasında iyi görünüyor, bakan çok kaliteli olduğunu düşünür. Focus kumaş kalitesi iyi olsa da aynı havayı vermiyor. Pazarlama-paketleme önemli günümüzde. Biraz Android/İos Samsung-Apple durumlarını çağrıştırıyor bana bu konu. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ramazan Çakır Yanıtlama zamanı: Mart 7, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 7, 2015 Belli modellerde ve dolu paketlerde alırsanız zaten VW daha kaliteli, Ford modelleri de çok aşağı kalır değil ama çıtayı belirleyen vw. Fakat Golf-Passat harici vw araçları da aynı kalitede olmayabiliyor. Canlı olarak Jetta ve Golf'ü karşılaştırma imkanım var ve aynı donanım paketi olmasına rağmen Jetta'nın geride olduğu bariz yerler var. Ufak tefek detaylarda bile Jetta geride kalmış. (kaput amortisörü yok, vites arkası bardaklık kayar kapağı yok vb.) Bu noktada Ford fayda/fiyat oranında çok daha iyi durumda. Bence vw modellerinin çoğu esasen kalitesine falan bakılmadan/anlanmadan arzu nesnesi durumunda alınıyor piyasada. Ayrıca bir şekilde müşterinin gözüne iyi gözükmeyi başarıyor, ayıplarını iyi saklıyor. Mesela Comfort ve üzerindeki koltuklar ve döşemesi premium havasında iyi görünüyor, bakan çok kaliteli olduğunu düşünür. Focus kumaş kalitesi iyi olsa da aynı havayı vermiyor. Pazarlama-paketleme önemli günümüzde. Biraz Android/İos Samsung-Apple durumlarını çağrıştırıyor bana bu konu. Abi açıklamalar on numara ancak örnek olmadı gibi. Android telefon alıp da lanet etmeyen hemen hemen görmedim. Bendeniz de dahil. İos nire Android nire... Ford'a ayıp oluyor. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
hüseyin ipek Yanıtlama zamanı: Mart 7, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 7, 2015 araçla hiç alaksı olmayana bile sorsanız wolgsvagen diyecektir.Biraz kulaktan duyma biraz marka tutkusu fikir beyan edilir..ben olsam focus derim ama 90.000 tl civarı param olsa en dolu paket Gofl alırım.konudaki soruya dönersek focus alırım 90 bin hb arac alıcak olsam hiç düşünmez volvo'nun yolunu tutarım v40 için. Golf ne 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Levent Okutan Yanıtlama zamanı: Mart 7, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 7, 2015 90 bin hb arac alıcak olsam hiç düşünmez volvo'nun yolunu tutarım v40 için. Golf ne golf bir tutkudur abi..hatchbek arac olarak..tabi zevk meselesi..benzinde golf dizelde focus olabilir.. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ramazan Çakır Yanıtlama zamanı: Mart 7, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 7, 2015 (düzenlendi) 90 bin hb arac alıcak olsam hiç düşünmez volvo'nun yolunu tutarım v40 için. Golf ne Araç fiyatları epeyce yüksek. Hele piyasaların güncel durumuna da bakılırsa bırakın düşmesini, artmasını beklememek daha mantıklı bir davranış olur. Çok kızdık, isyan ettik ama bence durumu kabullenmek lazım. Otomobil pazarında o paraya bunu alacağıma şunu alırım mantığı pek sökmüyor. Tüketici bu kadar parayı verirsem en azından zararım az olsun, kârlı bir yatırım yapayım şeklinde düşünüyor. İlginçtir, otomobil her ne kadar muhtelif bazı ciddi riskleri de olsa aynı zamanda bir yatırım aracı oldu. O yüzden ülkemizde Golf, Corolla gibi bazı modeller piyasa değeri açısından kemikleştiğinden altın gibi görülüyor. Değerli bir kağıda para yatırmak gibi düşünün. Yani uzun lafın kısası otomobil artık sadece teknik detaylarına, görünüşüne bakarak alınmıyor. Golf de bu açıdan bakıldığında ülkemizde sadece bir otomobil değil; aynı zamanda pek bir zararınız olmadan anında paraya dönüşebilecek bir yatırım aracı. (birçok VW modeli de öyle) Ülkemizde araç alırken insanların ne kadarı teknik detaylarına, fiyat/kalite veya fiyat/performans ölçütlerine odaklanıyor? Kesin bir rakam vermek zaten mümkün değil ancak işi bilerek alım yapanların oldukça azınlıkta kaldığını söylemek pek zor değil. Otomobil alacak ve bu konuda hiçbir fikri olmayan biri size ilkin otomobilin görüntüsünü, yakıt dışındaki teknik detaylarını, konforunu mu sorar yoksa ikinci el değerini mi? Bütün bu piyasa artılarının yanına Golf'ün de gerçekten kaliteli bir araç olduğu gerçeği de eklenince, aracın piyasada el üstünde tutulmasını anlamamak daha zor... Siz belki Volvo yolu tutarsınız ama piyasa mantığı GOLF'ü gösterir. Yine bir çünkü: 90.000 TL bizim gibiler için oldukça büyük bir paradır... Tabi öznel odaklı değerlendirmelere de saygı duymak gerekir. Mart 7, 2015 Ramazan Çakır tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Engin Uzunoğlu Yanıtlama zamanı: Mart 7, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 7, 2015 90 bin hb arac alıcak olsam hiç düşünmez volvo'nun yolunu tutarım v40 için. Golf ne Volvo'da ikinci el bakmak çok daha mantıklı olabilir. Bir de 80-90bine çıkınca ikinci el s60'da radara giriyor. Volvo'da ikinci el durumunu düşünüyorsan, dert ediyorsan biraz problem var. Premiuma girince o seviyede en iyisi A3. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
hüseyin ipek Yanıtlama zamanı: Mart 7, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 7, 2015 Volvo'da ikinci el bakmak çok daha mantıklı olabilir. Bir de 80-90bine çıkınca ikinci el s60'da radara giriyor. Volvo'da ikinci el durumunu düşünüyorsan, dert ediyorsan biraz problem var. Premiuma girince o seviyede en iyisi A3. Arkadas 90 bine golf diyince bu yüzden söyledim bende.Yoksa şansım adına büyük konuşmuyum da 90-100 bin araba için gereksiz görenlerdenim. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap