Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Temmuz 22, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 22, 2015 Interneti tekrar bir gözden geçirdim ve genelde yazdıklarımı karşılayan test sonuçları (henüz konunun uzmanlarının bireysel yorumları ile sınırlı olsa da) ile karşılaştım, yani ortalama bir yaz lastiği düzeyinde kuru performansı, iyi ıslak performansı ve kötü bir kış lastiği düzeyinde kar/buz performansı sunuyor gözüküyor. Bu bağlamda Istanbul'un çok ciddi kar tehdidi olmadığı düşünülürse uygun seçim olabilir. Ancak ben yine de sıcakta aşınma düzeyi ile ilgili endişeleirmi taşıyorum. Onun cevabını bulmak için de birkaç yıl beklemek gerekebilir. Bu özellikte bir lastik için de fiyat makul. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Burak Bodur Yanıtlama zamanı: Temmuz 22, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 22, 2015 Cem abi benim de aklıma takılan soru da o idi. Ben yılda 30 bin km yol yapıyorum ve benim için lastik ömrü de önemli. Lastiği yakından inceleyeceğim ilk fırsatta. Lastik diş ömrü için verilen değer var, mesela benim suanki lastiklerin 320 ve ben 38 bin km yol yaptim bu değer ile ? Ve firmalar kafalarına göre değer veremezler diye dusunuyorum ? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Temmuz 22, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 22, 2015 Firma hangi yol şartına göre verdi tabi bu da var 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Burak Bodur Yanıtlama zamanı: Temmuz 22, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 22, 2015 aşağı yukarı 40 bin km yol bence gayet iyi bu linkte bizim bir vatandaş test etmiş bilmiyorum daha önce izlediniz mi ama bir bakmakta fayda var çok kafam bozulursa gidip petlas alacağım 225 tl ye Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Temmuz 22, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 22, 2015 Bu düzenekte rakip bir üründen daha iyi olduğunu görüyoruz sadece. Devrim yaratacak lastikle fren ve ıslakta tutunma testini yaz lastiği ile ve karda kalkmayı da kış lastiği ile kıyaslayarak yapmalılardı. Sonuçta kabaca düşünürsem ben araç kullandığım sürenin >%85'inde kuru ve serin - çok sıcakarası bir havada yapıyorum. Hiç düşünmem almayı. Istanbul için düşünülebilir. Bence forumdan birisinin bu lastikleri denemesinde yarar var ve yönetim bu görevi sana verdi... 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Hakan Saraylı Yanıtlama zamanı: Temmuz 22, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 22, 2015 Bu düzenekte rakip bir üründen daha iyi olduğunu görüyoruz sadece. Devrim yaratacak lastikle fren ve ıslakta tutunma testini yaz lastiği ile ve karda kalkmayı da kış lastiği ile kıyaslayarak yapmalılardı. Sonuçta kabaca düşünürsem ben araç kullandığım sürenin >%85'inde kuru ve serin - çok sıcakarası bir havada yapıyorum. Hiç düşünmem almayı. Istanbul için düşünülebilir. Bence forumdan birisinin bu lastikleri denemesinde yarar var ve yönetim bu görevi sana verdi... Diğer aracımın ne yazlığı var ne kışlığı en iyisi bu lastiklerden alacağım bir takım. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Burak Bodur Yanıtlama zamanı: Temmuz 22, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 22, 2015 herşey forum için. ... ben İstanbul'da oturuyorum ve kış aylarında yerde max 1 hafta kar oluyor ve bu nedenle benim işimi göreceğini düşünüyorum, inşallah yanılmam..:) ... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Eylül 25, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 25, 2015 (düzenlendi) Autobild güncel dört mevsim lastikleri ayrıntılı sınamış. Puan tablosu aşağıda (1 en iyi, 5 en kötü) Marka/Model Karlı zemin Islak zemin Kuru zemin Maliyet Kanaat Goodyear Vector 4Seasons Gen-2 2 1- 2 1- Mükemmel Michelin CrossClimate 3+ 2+ 1- 1- Önerilir Pirelli Cinturato AllSeason 3+ 2 2 2 Önerilir Vredestein Quatrac 5 2 2- 2+ 2+ Önerilir Hankook Kinergy 4S 2 2- 2 2+ Önerilir Nokian Weatherproof 2+ 2 2- 3+ Tatminkar Uniroyal AllSeasonExpert 2+ 2+ 3+ 3 Tatminkar Sava Adapto HP 3+ 2- 2- 3 Tatminkar Nexen N'Priz 4S 2- 3+ 3+ 2- Tatminkar Nankang Winter Activa N-607+ 1- 5 2- 4+ Yetersiz Yorumlardan alıntılar:- Karda kış lastiği kadar olmasa da hepsi yeterli performans sunuyor.- Karda frenleme de yeterli, en zayıf Michelin.- Karda sürüşte en düşuk ortalama hız Sava, Nexen, Michelin ve Pirelli'de.- Karda slalomda Nankang ve Uniroyal kış lastiğinden iyi, Pirelli ve Goodyear erken kayıyorlar.- Suda kızaklama: Uniroyal en iyi, Nankang tehlikeli.- Islakta sürüşte Goodyear yaz lastiğinden iyi, Michelin ve Pirelli de başarılı.- Islakta daire çizerken en hızlı Goodyear, Michelin ve Vredestein.- Islakta frenlemede Goodyear, Michelin ve Pirelli başarılı.- Kuru zeminde sürüşte Michelin en başarılı.- Kuru frenlemede de Michelin önde.- Goodyear ve Michelin en uzun ömürlü. Sonuç (kişisel yorumum):1. Cross Climate bir devrim değil, daha çok iyi bir reklam kampanyası gibi.2. Yaz gibi kışı olanlar Cross Climate ile flört edebilir. Yani kışa dayanan bir yaz lastiği denilebilir. Eylül 25, 2015 Cem Boneval tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Eylül 25, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 25, 2015 Maaliyetleri aynı ise bizde de, GY al geç diyoruz o halde. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mehmet Korkut Yanıtlama zamanı: Eylül 28, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 28, 2015 Ben michelin taktırdım.her hafta antalyanın korkuteli ilçesinden akseki ilçesine gel git yapıyorum.kışın bu yol üzerin de 4 mevsimde gerçekten gerçekleşiyor.inşallah beklentilerimi karşılar.zorlu hava koşullarındakı deneyimlerimi aktarırım.bu arada dün gece saat 1.30 da korkutelinden yola çıkarak bu aksekiye geldim.korkuteli manavgat ortalama tüketim =4 litre olurken korkuteli akseki arasinda (210 km) 4,9 lıtre oldu.tabiki en az yakıt yakması için en ideal sürüş gerçekleştirilmiştir.daha önceki kullanımlarda aynı yol ortalama 7,5 l ortalama idi.araç 1.6 ecoboost Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Eylül 28, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 28, 2015 Ben tüketim değerlerine takıldım...7,5 çok mantıklı bir ortalama, efendi kullanma ile söz konusu parkurda 6-6,5 olabilir.Ama 4 ve yokuş yukarı 4,9 neredeyse imkansız. Fabrika verisinin altında. Olmaz diyip kapıyı kapatmayayım ama bir terslik var bence. Sakin sürücü, az trafik, serin hava, yeni lastik falan kolaylaştırıcı etkenler ama ben yine de YB verisinde hata olduğunu düşünmeden edemiyorum.Lastik ebadı değişti mi, 215'den 205'e düşme gibi. Eğer öyle ise 1 km yol için gereken tur sayısı <%2 artar, bu da tüketim hesabında YB'ını yanıltır.Bilemedim...Ya da beceriksizliğimi kabul edemedim, ben o yollarda çok uğraşsam bile 6 altına düşemedim. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mehmet Demir Yanıtlama zamanı: Eylül 28, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 28, 2015 bende bu lastiğin kışın milleti sükütu hayale uğratacağını düşünüyorum.. yağmurda anlarımda karda zor buzda imkansızı başaramayacaktır..(buz derken gizli buzlanmadan bahsetmiyorum, sertleşip buzlaşmış kar tabakasından bahsediyorum) lastikte diş diye birşey yok, ama o düz şeritler kesik kesik birbirinden ayrı mı yakından inceleyip bakmadım, ama düz şerit şeklinde ise göründüğü gibi; çok esnek, zemine tutunan, ezilen büzülen kıvrılan uzay teknolojisine sahip olması lazım ( ) en azından ilk kıştan sonra ciddi performans kaybı yaşayacaktır.. alan arkadaşlar izlenimlerini yazsınlar zamanı gelince, bakalım ne diyecekler.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Burhan Bakar Yanıtlama zamanı: Ekim 13, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 13, 2015 Bu test sonuçları gerçek olabilir mi? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ekim 13, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 13, 2015 @Burhan Bakar iletiyi bu başlığa aldım test 4 sezon olduğu için. Bakın burada bir da başkasının yaptığı test var Siz kıyaslayın, Allah bilir hangisi doğru http://www.focusclubtr.com/topic/9507-michelin-cross-climate/?do=findComment&comment=321085 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Burhan Bakar Yanıtlama zamanı: Ekim 13, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 13, 2015 (düzenlendi) http://www.focusclubtr.com/topic/9507-michelin-cross-climate/?do=findComment&comment=321085 Cem abinin paylaşımını daha önce incelemştim Nokian bu testi referans göstermiş,ilginç olan 4 mevsim bir lastiğin zirvede gösterilen bir kış lastiğinden(conti ts 850) bile önde gösterilmesi Ekim 13, 2015 Burhan Bakar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap