Yakup Ç. A. Oluşturma zamanı: Ekim 29, 2011 Raporla Share Oluşturma zamanı: Ekim 29, 2011 Global üretim Ranger ile devam ediyor...Ayrıntı bilgilere girmeyeceğim motorlar aşağıda ki gibi olacak... Test aşamalarında dünyanın heryerine gidip test edilmiş.. (tayland,arabistan,isveç,brezilya gibi üleker) Güvenliğe verilen değerden bahsedilmiş zaten diğer başlıklarımızda EuroNcap'dan 5 yıldız aldığınız söylemiştik (Sınıfında ilk ve tek) Donanım olarak da bineklerden bir eksiği kalmamış, göğüsde 4.2 renkli ekran bulunuyor..Resimlerde gördüğünüz üzere geri dönüş kamerası, ipod usb bağlantı noktaları, bluetooth sesli kontrol.. Resimlerle Devam edelim.. GÜNCELLEME ( 14 MAYIS ) : Türkiye Bilgisi Güncelleme (18 Temmuz) : Türkiye Satış Fiyatları Motorlar 2.2 litre Duratorq TDCi four-cylinder diesel engine with peak torque output of 375 Nm and power output of 110 kW (150 PS) 3.2 litre Duratorq TDCi five-cylinder diesel engine with a stump-pulling torque of 470 Nm and power rated at 147 kW (200PS) Detay isteyenler konuda yazsınlar lütfen... THE ALL-NEW FORD RANGER “The all-new Ranger is a perfect example of how our ‘One Ford’ global strategy works,” said Ford of Europe Chairman and CEO Stephen Odell. “Far from producing a vehicle that is compromised by the need to serve different market requirements, it was developed by drawing on resources, facilities and expertise from Ford locations around the world to deliver an excellent product that will satisfy customers everywhere. “The range of qualities pickup customers demand from their vehicle is far greater than the differences in conditions from country to country. The real challenge has been to build a Ranger that is tough and yet comfortable, rugged yet stylish, safe, technologically advanced and powerful, yet remaining affordable. We believe the team has succeeded in every goal. There is no compromise here”. Stephen Odell, Chairman and CEO, Ford of Europe Resimler 6 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Kasım 25, 2011 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 25, 2011 İstanbul'da şuan sergileniyor yeni Ranger... Ford, Ticari Araçlar Fuarı Comvex'te 7 yeni aracını sergiliyor... Türkiye'de son 11 yılda üretilen 3,8 milyon ticari aracın 2,1 milyonunu sizin desteğinizle Ford üretti. Hayatınızın bir parçası olmak bizi mutlu ediyor; yanımızda olduğunuz için teşekkür ederiz! 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Guest Tolga KARACA Yanıtlama zamanı: Kasım 25, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 25, 2011 Teşekkürler daçmin. Bazen bir tane pikabım olsun diyorum içimden... Asfalt kötü kolla kötü (?) demeden vur dağa taşa yola gitsin.. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Kasım 25, 2011 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 25, 2011 Arkaya at mangal'ı ohhh ekstra yolcuda biner istediğin yere gir çıkkkk Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Guest Tolga KARACA Yanıtlama zamanı: Kasım 25, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 25, 2011 Bizde önceden Nissan ve Mazda vardı. Çok cefakar araÇlardır Çıt demezler. Arka koltuk sıraları Çok sallıyor diye satmıştık. Hala daha öyleler ama verdikleri özgürlük ve sağlamlık hissi rakipsiz. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yusuf Çavuş Yanıtlama zamanı: Kasım 26, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 26, 2011 Testlerde Amarok'a tersten okutturan pikap değilmi bu :) 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Dr.Mert Yanıtlama zamanı: Kasım 26, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 26, 2011 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Guest Tolga KARACA Yanıtlama zamanı: Kasım 26, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 26, 2011 Bir de olur da kasada gitmen gerekirse -tehlikeli olsa da- acaip zevkli oluyor 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kaan Yagizer Yanıtlama zamanı: Mayıs 14, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 14, 2012 (düzenlendi) Temmuz ayında iki motor seçeneği ile (2.2lt - 150ps/375Nm ve 3.2lt - 200ps/470Nm) Türkiye yollarına çıkacak. Yeni motorlar TDCI olmanın yanı sıra VGT denen değişken geometrili turboşarj ile donatılmış olacak. egzost gazı akışı kanatları ayarlanabilir türbin'e gönderilir devir düşük olsa dahi en uygun seviyede turbo basıncı elde edilir (yelkenli geminin donanımını rüzgar şiddeti ve yönüne göre ayarlaması gibi) burada amaç düşük devirlerde dahi motordan tatminkar performans elde etmek ve torq doğrusunu mümkün olduğunca uzatmaktır. Hem 2.2 hem de 3.2 motorlar otomatik vites (6 ileri) ve 4x4'e geçmek için durmak zorunluluğunu ortadan kaldıran elektrik kontrollü orta diferansiyel ile donatılmış. Top model olan Wildtrack 18", diğer modeller ise 16" jant ile geliyor. Araçta başka ne var peki? - Öncelik ile bu kuzu Euro NCAP'tan 5 yıldız alan ilk pick-up - ESP (sanırım ESP'nin ne olduğunu anlatmama gerek yok) - HDC - Eğim iniş kontrolü (dik yamaç veya yokuştan inerken size destek olan elektronik çekiş/frenleme kontrol sistemi) - HSA - Hill Holder'da derler, yokuş kalkış desteği - TSM - Römork Savrulmasını engelleyen sistem (bak bu çok iyi bir şey işte ... 4x4'te pek yapmaz ama pick-up 4x2'ye bağlı ve yük bölmesi boşsa ani manevra veya frende kendi arka plakanızı okuyabilirsiniz .. ben okumuştum .. tırsınç bir durumdur,tavsiye edilmez.) - EBA - Acil Fren Desteği (siz frene yeterince basmadığınız zaman o sizin yerinize abanıyor) - LAC - Adaptif yük kontrol sistemi. Normalde büyük ve pahalı SUV'lerde bulunan bu sistem ile aracın arkası yüklü veya boş olsa da optimum yolculuk kalitesi sağlanıyor. - 4W ABS - EBD ile desteklenen bu sistem de standart. - Airbag - Normal versiyonlarda sürücü ve yolcu standart. Wildtrack'ta yan ve perde airbag'ler ile diz yastığı da var. Ne diyelim? Allah baba sahibine bağışlasın Mayıs 14, 2012 Kaan Yagizer tarafından düzenlendi 5 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Alper Albayrak Yanıtlama zamanı: Mayıs 14, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 14, 2012 (düzenlendi) Elektironik donanım konusunda maşallahı hakediyor,umarım türkiyeye gelene kadar donanım erezyonuna uğramaz,paylaşım için teşekkürler Kaan abi. Mayıs 14, 2012 Alper Albayrak tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kaan Yagizer Yanıtlama zamanı: Mayıs 14, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 14, 2012 Elektironik donanım konusunda maşallahı hakediyor,umarım türkiyeye gelene kadar donanım erezyonuna uğramaz,paylaşım için teşekkürler Kaan abi. yok,yok ... bu aktif/pasif güvenlik sisteminin neredeyse tümü standart. yanlış bilmiyorsam sadece LAC top modelde standart (bir iki şey daha var ama onları bahsetmeye gerek duymadım .. örnek .. yolcu airbag'ini devre dışı bırakma/alma vs. ) araç aynen bu spec ile geliyor. yani : aksesuardan çalınmadı. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Alper Albayrak Yanıtlama zamanı: Mayıs 14, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 14, 2012 yok,yok ... bu aktif/pasif güvenlik sisteminin neredeyse tümü standart. yanlış bilmiyorsam sadece LAC top modelde standart (bir iki şey daha var ama onları bahsetmeye gerek duymadım .. örnek .. yolcu airbag'ini devre dışı bırakma/alma vs. ) araç aynen bu spec ile geliyor. yani : aksesuardan çalınmadı. Alışmışız donanımdan kırpılıp kırpılıp türkiyeye gönderilen araçlara,oyüzden biraz önyargı var Bu arada konuyu ilk açtığımda fotolar yoktu şuan onlarıda görüyorum,gayet tok duruyor araç. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
H. Cenk Yanıtlama zamanı: Mayıs 14, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 14, 2012 Temmuz ayında iki motor seçeneği ile (2.2lt - 150ps/375Nm ve 3.2lt - 200ps/470Nm) Türkiye yollarına çıkacak. Yeni motorlar TDCI olmanın yanı sıra VGT denen değişken geometrili turboşarj ile donatılmış olacak. egzost gazı akışı kanatları ayarlanabilir türbin'e gönderilir devir düşük olsa dahi en uygun seviyede turbo basıncı elde edilir (yelkenli geminin donanımını rüzgar şiddeti ve yönüne göre ayarlaması gibi) burada amaç düşük devirlerde dahi motordan tatminkar performans elde etmek ve torq doğrusunu mümkün olduğunca uzatmaktır. Hem 2.2 hem de 3.2 motorlar otomatik vites (6 ileri) ve 4x4'e geçmek için durmak zorunluluğunu ortadan kaldıran elektrik kontrollü orta diferansiyel ile donatılmış. Top model olan Wildtrack 18", diğer modeller ise 16" jant ile geliyor. Ne diyelim? Allah baba sahibine bağışlasın Diğer başlık yerine burdan devam edelim .. KaanSan alınıp arkası kapatılan yeni wildtrak sence touareg vs gibi ful size SUVlere ÜLKEMİZ İÇİN iyi bir alternatif olabilir mi ? Tamam daha konforsuzdur şudur budur ama fiyat avantajı inanılmaz.. Yeri gelmişken ticarilerde KDV ve ÖTV nasıl yani. Bu konuda hiç bişey bulamadım. Yani 4x2 ile 4x4 rangerin ilk alımda KDV ve ÖTVleri aynı mı? Sanıyorum millet kamyonet alıp SUV gibi kullanıyor diye 4x4lerin vergsini artırdılar ? Bir de MTVleri aynı mı? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kaan Yagizer Yanıtlama zamanı: Mayıs 14, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 14, 2012 KaanSan alınıp arkası kapatılan yeni wildtrak sence touareg vs gibi ful size SUVlere ÜLKEMİZ İÇİN iyi bir alternatif olabilir mi ? Tamam daha konforsuzdur şudur budur ama fiyat avantajı inanılmaz.. ben bir süre (yaklaşık 17-18 ay) eski kasanın "limited" modelini kullanmıştım, özellik ile yüksüzken arkası kayardı (yapmasın diye kasanın ucuna kum torbası koymuştum) süspansiyonu sertti, çevredeki diğer arabaları "EZMEDEN" .. bak çarpmak demiyorum, kelimenin tam anlamı ile ezmeden park etmek için belli bir alışkanlık gerekiyordu (ama alışıyorsun) onun dışında o kuzuyu çok sevmiştim. hele bir gelsin belki yeni kasadan da "evlatlık" alırım kendime. Yeri gelmişken ticarilerde KDV ve ÖTV nasıl yani. Bu konuda hiç bişey bulamadım. Yani 4x2 ile 4x4 rangerin ilk alımda KDV ve ÖTVleri aynı mı? Sanıyorum millet kamyonet alıp SUV gibi kullanıyor diye 4x4lerin vergsini artırdılar ? Ranger ticari araç olarak tescil ediliyor (yani 1.köprüden geçemez) ÖTV oranı %4 ve KDV oranı da %18 Bir de MTVleri aynı mı? hayır aynı değil, 4x2'lerde MTV 580TL , 4x4'ün 2.2 motorlusunda MTV 1,597 ve 3.2'de 2,226 TL 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ogün Özemre Yanıtlama zamanı: Mayıs 14, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 14, 2012 Arka ve ön diferansiyelde kilit varmı ? Yoksa sadece merkez kilitmi var ? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap