Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Yeni Ford Ranger Hakkında Herşey


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

Global üretim Ranger ile devam ediyor...Ayrıntı bilgilere girmeyeceğim motorlar aşağıda ki gibi olacak...

Test aşamalarında dünyanın heryerine gidip test edilmiş.. (tayland,arabistan,isveç,brezilya gibi üleker)

Güvenliğe verilen değerden bahsedilmiş zaten diğer başlıklarımızda EuroNcap'dan 5 yıldız aldığınız söylemiştik (Sınıfında ilk ve tek)

Donanım olarak da bineklerden bir eksiği kalmamış, göğüsde 4.2 renkli ekran bulunuyor..Resimlerde gördüğünüz üzere geri dönüş kamerası, ipod usb bağlantı noktaları, bluetooth sesli kontrol..

Resimlerle Devam edelim..

GÜNCELLEME ( 14 MAYIS ) : Türkiye Bilgisi

Güncelleme (18 Temmuz) : Türkiye Satış Fiyatları

Motorlar

  • 2.2 litre Duratorq TDCi four-cylinder diesel engine with peak torque output of 375 Nm and power output of 110 kW (150 PS)

  • 3.2 litre Duratorq TDCi five-cylinder diesel engine with a stump-pulling torque of 470 Nm and power rated at 147 kW (200PS)

Detay isteyenler konuda yazsınlar lütfen...

THE ALL-NEW FORD RANGER

“The all-new Ranger is a perfect example of how our ‘One Ford’ global strategy works,” said Ford of Europe Chairman and CEO Stephen Odell. “Far from producing a vehicle that is compromised by the need to serve different market requirements, it was developed by drawing on resources, facilities and expertise from Ford locations around the world to deliver an excellent product that will satisfy customers everywhere.

“The range of qualities pickup customers demand from their vehicle is far greater than the differences in conditions from country to country. The real challenge has been to build a Ranger that is tough and yet comfortable, rugged yet stylish, safe, technologically advanced and powerful, yet remaining affordable. We believe the team has succeeded in every goal. There is no compromise here”.

Stephen Odell, Chairman and CEO, Ford of Europe

Resimler

allnewranger01.jpg

allnewranger06.jpg

allnewranger07.jpg

allnewranger08.jpg

allnewranger11.jpg

allnewranger14.jpg

allnewranger15.jpg

allnewranger16.jpg

allnewranger17.jpg

allnewranger20.jpg

fordranger05.jpg

fordranger07.jpg

fordranger08.jpg

fordranger09.jpg

fordranger12.jpg

rangeraero03.jpg

rangerduratorqtdci02.jpg

rangerwildtrak02.jpg

rangerwildtrak03.jpg

rangerwildtrak04.jpg

rangerwildtrak06.jpg

rangerwildtrak07.jpg

rangerwildtrak09.jpg

rangerwildtrak10.jpg

rangerwildtrak12.jpg

rangerwildtrak13.jpg

cokbegendim.png

  • Beğen 6
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 4 hafta sonra...

İstanbul'da şuan sergileniyor yeni Ranger...

381022_305881166097093_209110359107508_1205119_1298112612_n.jpg

Ford, Ticari Araçlar Fuarı Comvex'te 7 yeni aracını sergiliyor...

Türkiye'de son 11 yılda üretilen 3,8 milyon ticari aracın 2,1 milyonunu sizin desteğinizle Ford üretti. Hayatınızın bir parçası olmak bizi mutlu ediyor; yanımızda olduğunuz için teşekkür ederiz!

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 5 ay sonra...

Temmuz ayında iki motor seçeneği ile (2.2lt - 150ps/375Nm ve 3.2lt - 200ps/470Nm) Türkiye yollarına çıkacak. Yeni motorlar TDCI olmanın yanı sıra VGT denen değişken geometrili turboşarj ile donatılmış olacak. egzost gazı akışı kanatları ayarlanabilir türbin'e gönderilir devir düşük olsa dahi en uygun seviyede turbo basıncı elde edilir (yelkenli geminin donanımını rüzgar şiddeti ve yönüne göre ayarlaması gibi) burada amaç düşük devirlerde dahi motordan tatminkar performans elde etmek ve torq doğrusunu mümkün olduğunca uzatmaktır. Hem 2.2 hem de 3.2 motorlar otomatik vites (6 ileri) ve 4x4'e geçmek için durmak zorunluluğunu ortadan kaldıran elektrik kontrollü orta diferansiyel ile donatılmış. Top model olan Wildtrack 18", diğer modeller ise 16" jant ile geliyor.

Yeni_Ranger_Daha_Dinamik_n_Tasar1m.jpg

Araçta başka ne var peki?

- Öncelik ile bu kuzu Euro NCAP'tan 5 yıldız alan ilk pick-up

- ESP (sanırım ESP'nin ne olduğunu anlatmama gerek yok)

- HDC - Eğim iniş kontrolü (dik yamaç veya yokuştan inerken size destek olan elektronik çekiş/frenleme kontrol sistemi)

- HSA - Hill Holder'da derler, yokuş kalkış desteği

- TSM - Römork Savrulmasını engelleyen sistem (bak bu çok iyi bir şey işte ... 4x4'te pek yapmaz ama pick-up 4x2'ye bağlı ve yük bölmesi boşsa ani manevra veya frende kendi arka plakanızı okuyabilirsiniz .. ben okumuştum .. tırsınç bir durumdur,tavsiye edilmez.)

- EBA - Acil Fren Desteği (siz frene yeterince basmadığınız zaman o sizin yerinize abanıyor)

- LAC - Adaptif yük kontrol sistemi. Normalde büyük ve pahalı SUV'lerde bulunan bu sistem ile aracın arkası yüklü veya boş olsa da optimum yolculuk kalitesi sağlanıyor.

- 4W ABS - EBD ile desteklenen bu sistem de standart.

- Airbag - Normal versiyonlarda sürücü ve yolcu standart. Wildtrack'ta yan ve perde airbag'ler ile diz yastığı da var.

Ne diyelim? Allah baba sahibine bağışlasın :nazar:

Kaan Yagizer tarafından düzenlendi
  • Beğen 5
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Elektironik donanım konusunda maşallahı hakediyor,umarım türkiyeye gelene kadar donanım erezyonuna uğramaz,paylaşım için teşekkürler Kaan abi.

Alper Albayrak tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Elektironik donanım konusunda maşallahı hakediyor,umarım türkiyeye gelene kadar donanım erezyonuna uğramaz,paylaşım için teşekkürler Kaan abi.

yok,yok ... bu aktif/pasif güvenlik sisteminin neredeyse tümü standart. yanlış bilmiyorsam sadece LAC top modelde standart (bir iki şey daha var ama onları bahsetmeye gerek duymadım .. örnek .. yolcu airbag'ini devre dışı bırakma/alma vs. ) araç aynen bu spec ile geliyor. yani : aksesuardan çalınmadı.
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

yok,yok ... bu aktif/pasif güvenlik sisteminin neredeyse tümü standart. yanlış bilmiyorsam sadece LAC top modelde standart (bir iki şey daha var ama onları bahsetmeye gerek duymadım .. örnek .. yolcu airbag'ini devre dışı bırakma/alma vs. ) araç aynen bu spec ile geliyor. yani : aksesuardan çalınmadı.

Alışmışız donanımdan kırpılıp kırpılıp türkiyeye gönderilen araçlara,oyüzden biraz önyargı var :nazar: Bu arada konuyu ilk açtığımda fotolar yoktu şuan onlarıda görüyorum,gayet tok duruyor araç.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Temmuz ayında iki motor seçeneği ile (2.2lt - 150ps/375Nm ve 3.2lt - 200ps/470Nm) Türkiye yollarına çıkacak. Yeni motorlar TDCI olmanın yanı sıra VGT denen değişken geometrili turboşarj ile donatılmış olacak. egzost gazı akışı kanatları ayarlanabilir türbin'e gönderilir devir düşük olsa dahi en uygun seviyede turbo basıncı elde edilir (yelkenli geminin donanımını rüzgar şiddeti ve yönüne göre ayarlaması gibi) burada amaç düşük devirlerde dahi motordan tatminkar performans elde etmek ve torq doğrusunu mümkün olduğunca uzatmaktır. Hem 2.2 hem de 3.2 motorlar otomatik vites (6 ileri) ve 4x4'e geçmek için durmak zorunluluğunu ortadan kaldıran elektrik kontrollü orta diferansiyel ile donatılmış. Top model olan Wildtrack 18", diğer modeller ise 16" jant ile geliyor.

Ne diyelim? Allah baba sahibine bağışlasın :D

Diğer başlık yerine burdan devam edelim ..

KaanSan alınıp arkası kapatılan yeni wildtrak sence touareg vs gibi ful size SUVlere ÜLKEMİZ İÇİN iyi bir alternatif olabilir mi ? Tamam daha konforsuzdur şudur budur ama fiyat avantajı inanılmaz..

Yeri gelmişken ticarilerde KDV ve ÖTV nasıl yani. Bu konuda hiç bişey bulamadım. Yani 4x2 ile 4x4 rangerin ilk alımda KDV ve ÖTVleri aynı mı?

Sanıyorum millet kamyonet alıp SUV gibi kullanıyor diye 4x4lerin vergsini artırdılar ?

Bir de MTVleri aynı mı?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

KaanSan alınıp arkası kapatılan yeni wildtrak sence touareg vs gibi ful size SUVlere ÜLKEMİZ İÇİN iyi bir alternatif olabilir mi ? Tamam daha konforsuzdur şudur budur ama fiyat avantajı inanılmaz..

ben bir süre (yaklaşık 17-18 ay) eski kasanın "limited" modelini kullanmıştım, özellik ile yüksüzken arkası kayardı (yapmasın diye kasanın ucuna kum torbası koymuştum) süspansiyonu sertti, çevredeki diğer arabaları "EZMEDEN" .. bak çarpmak demiyorum, kelimenin tam anlamı ile ezmeden :D park etmek için belli bir alışkanlık gerekiyordu (ama alışıyorsun) onun dışında o kuzuyu çok sevmiştim. hele bir gelsin belki yeni kasadan da "evlatlık" alırım kendime.

Yeri gelmişken ticarilerde KDV ve ÖTV nasıl yani. Bu konuda hiç bişey bulamadım. Yani 4x2 ile 4x4 rangerin ilk alımda KDV ve ÖTVleri aynı mı?

Sanıyorum millet kamyonet alıp SUV gibi kullanıyor diye 4x4lerin vergsini artırdılar ?

Ranger ticari araç olarak tescil ediliyor (yani 1.köprüden geçemez) ÖTV oranı %4 ve KDV oranı da %18

Bir de MTVleri aynı mı?

hayır aynı değil, 4x2'lerde MTV 580TL , 4x4'ün 2.2 motorlusunda MTV 1,597 ve 3.2'de 2,226 TL
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.