Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Önerilen Mesajlar

Bizde çıkan yazılar prospektüsün genişletilmiş hali, ya da inceleme değil de tanıtım.

Her şey mükemmel.

Yabancı basında da incelemeler devam ediyor.

Bu da 4Wheel medyasından

http://www.auto-motor-und-sport.de/fahrberichte/honda-cr-v-2015-im-ersten-test-update-fuer-den-erfolgstyp-9164118.html

Özetle başarılı bulmuşlar, otomatiğin özellikle alt vitesler kısa oranlı ve birbirine yaklaşık konfigürasyonu hızlanmada etkili, üst viteslerdeki uzun aktarma oranı da otoyollarda düşük devirli seyri sağlayacak nitelikte deniliyor. AuotBil'in aksine beğenilmiş.

Ayrıca direksiyon sisteminin daha doğrudan tepkili ve yol tutuşunun da az da olsa iyileştirildiğini, tempolu sürüşün de keyif verebileceğinden bahsetmişler. Konfor ile ilgili bir şey yok.

Gelsin deneyeceğiz... :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bizde çıkan yazılar prospektüsün genişletilmiş hali, ya da inceleme değil de tanıtım.

Her şey mükemmel.

Yabancı basında da incelemeler devam ediyor.

Bu da 4Wheel medyasından

http://www.auto-motor-und-sport.de/fahrberichte/honda-cr-v-2015-im-ersten-test-update-fuer-den-erfolgstyp-9164118.html

Özetle başarılı bulmuşlar, otomatiğin özellikle alt vitesler kısa oranlı ve birbirine yaklaşık konfigürasyonu hızlanmada etkili, üst viteslerdeki uzun aktarma oranı da otoyollarda düşük devirli seyri sağlayacak nitelikte deniliyor. AuotBil'in aksine beğenilmiş.

Ayrıca direksiyon sisteminin daha doğrudan tepkili ve yol tutuşunun da az da olsa iyileştirildiğini, tempolu sürüşün de keyif verebileceğinden bahsetmişler. Konfor ile ilgili bir şey yok.

Gelsin deneyeceğiz... :)

Konforla ilgili de detay var, şöyleki kapı içi yalıtımların iki katına çıkarıldığı, zemindeki yalıtımın elden geçirildiği ve neticede güncel kasaya göre %6 daha sessiz bir kabin yakalandığı belirtiliyor. Göğüs kısmındaki sert plastiğin üst donanımlarda daha iyi bi malzeme ile kaplandığı söyleniyor. Yine senin söylediğin gibi hem manevra kabiliyeti hemde direksiyon tepkilerinin iyileştirilmesi ve daha keskin tepkiler alınabilmesi için süspansiyon elemanlarındaki revizyonlarla birlikte, ön tekerdeki kamber açısının değiştirildiği ve direksiyon dişlilerinin %8 arttırıldığı söylenmiş... daha bi sürü falan felan, esasında hepsi laf-ı güzaf, makyajlı düz vites ilk parti gelsin haftaya çağıracaklar bayiden, özellikle oturuşunu ve kabin içi sesi merak ediyorum.. İlk kez bu tip bir Honda'ya alıcı gözüyle bakıyorum, ne dersin Cem abi uzun vadede üzer mi? yada Passat'ı aratır mı sence?

Abdussamed Acar tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Honda'ya alıcı gözüyle bakıyorum, ne dersin Cem abi uzun vadede üzer mi? yada Passat'ı aratır mı sence?

Konfordan kastım süspansiyon konforu idi, ben sesi pek önemsemediğimden dikkate almıyorum pek o konudaki yorumları.

Daha önce de yazdım biraz hop hop gittiğini iddia etmişlerdi.

Tabii özellikle bizim dergilerdeki her şey genellikle -miş, -muş.

Deneyip görmek lazım.

Üzer mi konusuna gelince; Honda sağlam araçlar yapıyor, güvenilir motor teknolojileri de var. Bugüne kadar rahatsız edici bir aksaklık da yaşanmadı.

Yani SUV beklentin varsa (her şeye rağmen ağır, iri ve hantal) karoseri olarak üzmeyeceği kesin, yürüyen aksam da öyle.

Ama motor da şanzıman da yeni. Küçük hacim, çift turbo, yüksek performans biraz bekle gör dedirtiyor, ama tabii Honda'nın F1 deneyimini de düşününce"boşver al" demek de olası. 

ZF de güvenilir bir marka. Şanzımanın da yeni olması küçük bir risk faktörü yine de.

Ben olsam bir yıl bekler ve izlerdim.

Kaybım da fiyat artışı olurdu.

Ama gönlünü çelerse de neden olmasın?

Cem Boneval tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Konfordan kastım süspansiyon konforu idi, ben sesi pek önemsemediğimden dikkate almıyorum pek o konudaki yorumları.

Daha önce de yazdım biraz hop hop gittiğini iddia etmişlerdi.

Tabii özellikle bizim dergilerdeki her şey genellikle -miş, -muş.

Deneyip görmek lazım.

Üzer mi konusuna gelince; Honda sağlam araçlar yapıyor, güvenilir motor teknolojileri de var. Bugüne kadar rahatsız edici bir aksaklık da yaşanmadı.

Yani SUV beklentin varsa (her şeye rağmen ağır, iri ve hantal) karoseri olarak üzmeyeceği kesin, yürüyen aksam da öyle.

Ama motor da şanzıman da yeni. Küçük hacim, çift turbo, yüksek performans biraz bekle gör dedirtiyor, ama tabii Honda'nın F1 deneyimini de düşününce"boşver al" demek de olası. 

ZF de güvenilir bir marka. Şanzımanın da yeni olması küçük bir risk faktörü yine de.

Ben olsam bir yıl bekler ve izlerdim.

Kaybım da fiyat artışı olurdu.

Ama gönlünü çelerse de neden olmasın?

Esasında SUV bir mecburiyet olmasa da yazları hiç olmassa 8-10 kez otlara karter korumanın tozlarını aldırdığım oluyor.. Esasında daha ziyade asfalttaki konforu önemsiyorum ancak asfalttaki konfordan pek taviz vermeden gelecek olan alt yükseklik ve 4x4 avantajı benim için bonus sayılır... Gerçi maksadım arazi olsa CR-V ye de bakmazdım galiba..

Aslında aklımdan geçirdiklerim çok benzer tereddütler ama bayideki vatandaşın üstüne basa basa 6 yıl mekanik garanti taahhüdü kaşıntımı artırıyor.. Bide 1 yıl beklemeden birşey alırım sanırım, şimdilik alternatifim gıcık olduğum yeni Passat 1.6 TDI (120) DSG ve 1.6 i-dtec (160) ZF 4x4... Eminim alternatif benzerliği konusunda aday müşteri profili olarak yalnız değilim :)

Abdussamed Acar tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bi kaç güncel bilgi daha..

Araçta kullanılacak 9 ileri ZF marka otomatik şanzıman ile ilgili;

Bu şanzıman ilk kez CR-V de kullanılmıyor, ZF nin ZF9HP48 kod adıyla ürettiği 86 kg ağırlığında ve benzinlilerde max. 480 nm dizellerde max. 450 nm tork dayanımına sahip bir model..

ve aşağıdaki araçlarda kullanıldığı/kullanılacağı kesin;

Acura TLX

Chrysler 200

Fiat Doblo (2015)

Fiat 500X

Honda CR-V (2015)

Jeep Cherokee (KL)

Jeep Renegade

Ram ProMaster City

Range Rover Evoque

Land Rover Discovery Sport

Son dönemde kaynağı çok güvenilir olmamakla birlikte Range Rover Evoque modelinde 36 bin adet 9 ileri otomatik vites aracın vites kutusu arızası sebebiyle geri çağrıldığı şeklinde haberlerde mevcut...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Fiat Doblo (2015)

Fiat 500X

İlginç...

 

Son dönemde kaynağı çok güvenilir olmamakla birlikte Range Rover Evoque modelinde 36 bin adet 9 ileri otomatik vites aracın vites kutusu arızası sebebiyle geri çağrıldığı şeklinde haberlerde mevcut...

İyi tarafından bakalım, sorun halledilmiş demek ki...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

BMW'de kullanılan ZF olmadıkça; ZF'e, ZF demeyenler :P

 

Kesinlikle bu sabahta diğer sabahlar gibi çok haklısınız efendim....hayırlı sabahlar diliyorum herkese tırttan dilerim bi sana özel adminim nederse O....çay söyliyim mi... :P

Kazım bak olum abine demli bir çay...bardağı tabağı ısıt getir...patron kızar... :kıhkıh:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 hafta sonra...

Geçenler de Honda bayisine gittim (Sivas Açılım). Düz vites makyajlı yeni kasa elegance donanım paketini inceledim, açıkçası kullanılan plastik malzeme ve işçilik anlamında çok ciddi problemler görmesem dahi, CR-V bedeli olarak yüksek fiyatlara çıkıldıkça saçma bir şekilde ucuz gösteren iç mekan malzemesi var... Bunu daha önce Honda satın almamış ama ciddi CR-V düşünen biri olarak gayet tarafsız söylüyorum. Maalesef iç mekandaki ucuz görüntü makul fiyat beklentisini artırıyor ancak fiyat saçma sapan olmasa bile çokta makul düzeyde değil... Bunun dışında aracın genelinde kompakt bir kullanışlılık hedeflenmiş gibi, bazı detayların ambalajı yada görünümüyle değil kullanışlılığıyla uğraşılmış gibi gözüküyor sanki... Aslında görünümde önemli ancak bu aracı kullanım süresi uzadıkça ve sorun çıkarmadıkça seveceğim gibi subjektif bir hisse kapıldım nedense... Dış tasarımı fazla ilgi çekici ve yenilikçi değil, bu biraz erken yüzünün eskimesine sebep olabilir... Biraz değer kaybını da artırabilir, ama distrübütörün satış politikası değer kaybı konusunda daha önemli bir etken olacaktır. Doğru fiyatı yakalayıp, fiyatları ve satışı fazla dalgalandırmadan, hedef kitleyi şaşırmadan dengede tutabilmek gibi zor bir işleri var. Yeterince uzun bir süre, yorulmadan, belki biraz uygun fiyatla nazlı satmak, aracın piyasasını güçlendirecek ve orta-uzun vadede CR-V pazarına yarar sağlayacaktır sanıyorum... (Ne de ukalayım :) )

Bugün mevcut passat aracımın bakımı vardı ve bakım yapılırken yeni Passat için ciddi ciddi sipariş niyetiyle Kayseri Aykan daydım... Highline'da sipariş kapalı, velevki yarın açılsa en erken teslim 4 ay, ekstra opsiyon 4 ay üzerine ekstra gecikme, üstelik ekstra opsiyonlu araç için %25 peşinat şart 4-5 ay biz araç bekleyeceğiz, VW bayi aracı yeterince geç teslim etmek bir yana 30-40 bin lira parayı çalıştırmaktan utanmayacak bile... Ayrıca Kayseri Aykan'daki Satış temsilcisi en eski çalışanlardan bayan arkadaşın telefonumdaki Siri kadar basmakalıp, ruhsuz ve isteksiz cevapları zaten tereddütte olduğum Passat'tan oldukça soğuttu diyebilirim. Daha önce bu arkadaştan 3 kez VW satın alma girişimim, başka bi bayiden almak zorunda kalarak sonuçlandı, evet salaklık bende ki dikkat etmedim ve 4. kez aynı temsilciyle durumu tekrarladım... Bu tipler yüzünden hobi olarak satış temsilciliği yapmak isteği duyuyorum ve merak ediyorum gerçekten bu kadar mı zor bu işi yapmak, sevmiyorlar muhtemelen yaptıkları işi...  Bu arada araçla ilgili tereddütlerim zaten yok değildi. Görsel değişim dışında kayda değer konfor ve performans iyileştirmelerinin olmadığı söylenip duruyor. Bu durum bir çok tarafsız olduğunu düşündüğüm medyada fazlaca zikrediliyor. Kabin içi ses ve iri jant kaynaklı rahatsız edici süspansiyon da başlıca bahsedilenlerden... Sadece ikinci el kaygısı da bir yere kadar... Eğer almaz isem sanırım vazgeçişimin en önemli nedeni şu olacak; "Yeni Passat beni gerçekten heyecanlandırmıyor", oysa kabin içi belki daha ucuz gözüken CR-V altyapısı ve kullanım alanı genişliğiyle sanırım heyecan vermeyi başarıyor... 


Honda açılımda çalışan servis temsilcisi arkadaş gerçekten gayet mütevazi nazik ve işini düzgün yapan ayrıca boş konuşmayan bir arkadaştı... Açık söylüyorum eğer CR-V alırsam Sivas Honda Açılım da çalışan S.T. beyefendinin (ismini şu an anımsayamadım) yaklaşımının tercihimde çok ciddi etkisi olacak... Mayıs'ta 1.6 i-dtec 160 HP 4x4 Otomatik vites aracın bayiye geleceği ve lansmanında teste çağıracağını ifade etti... Aracın direksiyonuna geçtiğimde karar vereceğim, şimdilik en ciddi beklentim gelecek CR-V nin exclusive paketinde bütün ucuz tasarım hissine rağmen ön göğüs kaplama plastiğinin biraz daha yumuşak ve kaliteli gözüken farklı bir kaplama da olması ve fiyatının en dolu pakette 130 bin düzeyini aşmaması... Yoksa korkarım CR-V de pek mantıklı gözükmeyecek benim için... Hele bi mayıs gelsin bakalım, kim öle kim kala... :)

 

vw-passat-highline.jpg

 

 

 

v.s.

 

2015_Honda_CR-V_EX-L_wNavigation_4dr_SUV

Abdussamed Acar tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

40bin ver 5 ay bekle (ben yemedim siz yiyebilirsiniz) üstüne birde k*ç**mın kenarı muamelesi gör ,herşeyinde bir sınır var ama değilmi :) bunlar müşteriye resmen deveye diken ... sözüyle yaranıyorlar.

Hakan Saraylı tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

40bin ver 5 ay bekle (ben yemedim siz yiyebilirsiniz) üstüne birde k*ç**mın kenarı muamelesi gör ,herşeyinde bir sınır var ama değilmi :) bunlar müşteriye resmen deveye diken ... sözüyle yaranıyorlar.

 

Almak zorunda değil ki kimse herkes istediğini bulur :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.