Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.
Evet focus. 1-2-2,5...fusion vb. Bunlarda durum iyi değil yani su direkt alttaki halıfleks ve ses ve yalıtım sağlayan beze ve bloğ civarına akıyor.fusionda o plastiğin altında yine plastikten bir oluk bulunsa da o tariflediğimiz plastik aksam yerinden çıkıveriyor ve o bölgelerden yine akmakta su.
Bu akan su kısa zamanda bir sıkıntı oluşturmasa da ilerde plastik aksam-bant-kumaş malzeme-vb. Su ile arası iyi olmayan motor bölümündeki malzemeleri negatif etkilemekte.
Misal eski cliolarda bile burdan su sızıyor sızıyor ama nereye motor bölümüne hiç ulaşmadan saç kısımlı bir oluk var ve bu oluktanda sağa ve sola ayrılarak tabana dökülüyor.fluencede keza aynı.
Yeni 3 ve 3.5 focusların kaputu açıp inceleme şansım olmadı.ama sokakta-sağda solda gördüğüm bu kasalarda bu plastik kısım ve ön cam arasındaki bölümde-tam birleşim yerinde yumuşak bir plastik var.bir kaçında bu kısmın kendini biraz saldığını gördüm.bir kaçı ise muntazam idi. Önemli olan bura açılsa bile bu açıklıktan bloğa su akmayıp bir havuza oradanda aşağı tahliyeye...bu bayağı sıkıntılı bir konu. Bu kadar tasarlanır da bu nasıl ön görülmez saçma bence.
Yine bir örnek olarak- transit(Ford)'den verirsek,bu sileceklerin üst tarafını kapatan,cam ile kaput arasındaki siyah parça camda tam bir sızdırmazlık sağlamıyor yani birleşim kısmından aşağı su süzülüyor.ama bunda da hemen alt tarafında saç(metal)'den yapılma bir oluk şekli verilmiş yüzey sayesinde akan su vb.pislik ve sıvılar motor-blok-vb. Kaput altına ulaşamadan,kenarlardan dökülerek yere ulaşıyor.
3 veya 3.5 da bu tariflemeye çalıştığım ön camdan su döküldüğünde suyun aktığı nokta neresidir.tahliyeler yine bir aksama mı? Yoksa direkt yere mi dökülmekte.
Soru
Osman Kemal
Evet focus. 1-2-2,5...fusion vb. Bunlarda durum iyi değil yani su direkt alttaki halıfleks ve ses ve yalıtım sağlayan beze ve bloğ civarına akıyor.fusionda o plastiğin altında yine plastikten bir oluk bulunsa da o tariflediğimiz plastik aksam yerinden çıkıveriyor ve o bölgelerden yine akmakta su.
Bu akan su kısa zamanda bir sıkıntı oluşturmasa da ilerde plastik aksam-bant-kumaş malzeme-vb. Su ile arası iyi olmayan motor bölümündeki malzemeleri negatif etkilemekte.
Misal eski cliolarda bile burdan su sızıyor sızıyor ama nereye motor bölümüne hiç ulaşmadan saç kısımlı bir oluk var ve bu oluktanda sağa ve sola ayrılarak tabana dökülüyor.fluencede keza aynı.
Yeni 3 ve 3.5 focusların kaputu açıp inceleme şansım olmadı.ama sokakta-sağda solda gördüğüm bu kasalarda bu plastik kısım ve ön cam arasındaki bölümde-tam birleşim yerinde yumuşak bir plastik var.bir kaçında bu kısmın kendini biraz saldığını gördüm.bir kaçı ise muntazam idi. Önemli olan bura açılsa bile bu açıklıktan bloğa su akmayıp bir havuza oradanda aşağı tahliyeye...bu bayağı sıkıntılı bir konu. Bu kadar tasarlanır da bu nasıl ön görülmez saçma bence.
Yine bir örnek olarak- transit(Ford)'den verirsek,bu sileceklerin üst tarafını kapatan,cam ile kaput arasındaki siyah parça camda tam bir sızdırmazlık sağlamıyor yani birleşim kısmından aşağı su süzülüyor.ama bunda da hemen alt tarafında saç(metal)'den yapılma bir oluk şekli verilmiş yüzey sayesinde akan su vb.pislik ve sıvılar motor-blok-vb. Kaput altına ulaşamadan,kenarlardan dökülerek yere ulaşıyor.
3 veya 3.5 da bu tariflemeye çalıştığım ön camdan su döküldüğünde suyun aktığı nokta neresidir.tahliyeler yine bir aksama mı? Yoksa direkt yere mi dökülmekte.
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Bu soruda 3 cevap bulunuyor
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap