Mertcan Ateş Oluşturma zamanı: Mayıs 4, 2015 Raporla Share Oluşturma zamanı: Mayıs 4, 2015 Bazen yolun solundan gelenleri görmekte sıkıntı çekiyorum. Yine aynı şekilde sola keskin virajlarda aynı sıkıntıyı çekiyorum. Siz ne düşünüyorsunuz? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Emre Kaçan Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2015 Sola virajda ben çok sıkıntı çekiyorum . Bazen soldan geleni görebilmek için öne eğiliyorum mecburen . Direksiyonun sol tarafında kalan direğe ne deniyor bilmiyorum ama o çok kalın geldi bana 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Mertcan Ateş Yanıtlama zamanı: Mayıs 6, 2015 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 6, 2015 Hele hele karanlık yollarda ilave viraj farının olmaması ile iyice görmekte zorlanıyorum. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Salih Demir Yanıtlama zamanı: Mayıs 6, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 6, 2015 bazen sağ orta direk görüşte sıkıntı yapabiliyor. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 A.Coşar Yanıtlama zamanı: Mayıs 6, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 6, 2015 bazen sağ orta direk görüşte sıkıntı yapabiliyor. Bazen değil,hep...hep... 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Bekir B. Yanıtlama zamanı: Mayıs 6, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 6, 2015 Bazen değil,hep...hep... Ama o kale direkleri çook gol kıurtardı[emoji4] 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Murat Kav. Yanıtlama zamanı: Mayıs 6, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 6, 2015 Orta direk gözünüze girecek kadar geri yaslanmayın, dikleştirin koltukları. Hem çok yatırırsanız, uykunuz gelebilir A sütünundaki görüş açısında genel olarak fransızlar daha iyi. Özellikle citroenin bazı tasarımları bunun üzerine kurulu gibi. Ama bu sorunu sıfırlamak mümkün değil, çünkü orada bir direk olmak zorunda. Belki tweeter falan oralara konulmaması gerekir ama çok detay konular. Köşeleri yavaş dönün derim. Karanlık yollarda sisleri açmaktan çekinmeyin. Hatta güvenliğiniz için açın. Hızlı gidiyorsanız uzunları da açın. Focusda öyle yapardım, sorun olmazdı. (C-max'da hem köşe lambaları hem zenon var, sıkıntı olmuyor..) 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Mayıs 6, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 6, 2015 Hiç bir aracın görüş açısı kusursuz değildir. Tavanı taşıyan ve kaza anında deformasyona direnmesi gereken sütunlar özellikle aerodinamik gereksinimlerin dayattığı açılar nedeniyle hem görüş alanına daha fazla giriyor hem de yük taşıyabilecek kalınlıkta imal edince görüşü olumsuz etkileyebiliyor. Focus'ta da bu istisna değil. Öncelikle A sütunu ileri sola ve sağa dönüş yönünde engelleyici olabiliyor, küçük bir baş hareketi ile kör alanı görmek kolaylıkla mümkün olabiliyor, yani çok abartılacak bir yanı yok. B sütunu ise koltuğun durumuna göre özellikle sola çıkarken yan arka görüşü engelleyebiliyor ki bu bence öne olan engellemeden daha ciddi boyutta, en azından benim koltuk konumumda. Ben bu sorunu da uygun ayarlanmış yan ayna ile gidermeye çalışıyorum, şimdiye kadar da ciddi bir sorunum olmadı. C sütunu da özellikle geri park manevralarında sıkıntı yaratbilir ama kamyoncu usulü yan aynalarla park edince bu da görmezden gelinebiliyor. Bu sorunlar modern otomobillerin hepsinde var ve Focus'a özgün değil. Hatta A sütununun için OLED ekran dışına da kamera koyarak bunu çözmeye çalışan üreticiler var (mesela Jaguar) A, B, C neyi temsil ediyor? Kameralı sistem Karanlık yollarda sisleri açmaktan çekinmeyin. Hatta güvenliğiniz için açın. Hızlı gidiyorsanız uzunları da açın. Sis farlarının etki mesafesi çok kısa, hava şartlarının zorlaması dışında kullanılması anlamsız, hele ki karşıdan trafik varsa; uzun farı ise karşıdan trafik olmadığı takdirde DAİMA kullanın. 4 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Volkan Ö. Yanıtlama zamanı: Mayıs 6, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 6, 2015 (düzenlendi) Hiç bir aracın görüş açısı kusursuz değildir. Tavanı taşıyan ve kaza anında deformasyona direnmesi gereken sütunlar özellikle aerodinamik gereksinimlerin dayattığı açılar nedeniyle hem görüş alanına daha fazla giriyor hem de yük taşıyabilecek kalınlıkta imal edince görüşü olumsuz etkileyebiliyor. Focus'ta da bu istisna değil. Öncelikle A sütunu ileri sola ve sağa dönüş yönünde engelleyici olabiliyor, küçük bir baş hareketi ile kör alanı görmek kolaylıkla mümkün olabiliyor, yani çok abartılacak bir yanı yok. B sütunu ise koltuğun durumuna göre özellikle sola çıkarken yan arka görüşü engelleyebiliyor ki bu bence öne olan engellemeden daha ciddi boyutta, en azından benim koltuk konumumda. Ben bu sorunu da uygun ayarlanmış yan ayna ile gidermeye çalışıyorum, şimdiye kadar da ciddi bir sorunum olmadı. C sütunu da özellikle geri park manevralarında sıkıntı yaratbilir ama kamyoncu usulü yan aynalarla park edince bu da görmezden gelinebiliyor. Bu sorunlar modern otomobillerin hepsinde var ve Focus'a özgün değil. Hatta A sütununun için OLED ekran dışına da kamera koyarak bunu çözmeye çalışan üreticiler var (mesela Jaguar) A, B, C neyi temsil ediyor? Kameralı sistem Sis farlarının etki mesafesi çok kısa, hava şartlarının zorlaması dışında kullanılması anlamsız, hele ki karşıdan trafik varsa; uzun farı ise karşıdan trafik olmadığı takdirde DAİMA kullanın. Cem abiyi özlemişim. Birde diz mesafesine yorum alsak Mayıs 6, 2015 volkan onder tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Kasım Çınar Yanıtlama zamanı: Mayıs 13, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 13, 2015 Astra j den focus3 geçince görüş açıları okadar muhteşemki anlatamam. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Serkan erden Yanıtlama zamanı: Mayıs 29, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 29, 2015 açıkçası biraz görüş sorunu var,ama tehlike olabilecek seviyede değil. kardeşimde peugeot 308 var, açı harika,, sanki araç camsız ön taraf çıplak gibi cok ferah. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Mertcan Ateş Yanıtlama zamanı: Haziran 1, 2015 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 1, 2015 açıkçası biraz görüş sorunu var,ama tehlike olabilecek seviyede değil. kardeşimde peugeot 308 var, açı harika,, sanki araç camsız ön taraf çıplak gibi cok ferah. Fransızlar bu konuda iyi Renault'da baya ferahtı. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Veysel K. Yanıtlama zamanı: Haziran 29, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 29, 2015 Evet özellikle sola keskin virajlarda biraz sıkıntı, yine b sütunu da F2 lere göre oldukça önde. sanırım aracın iç mekanı; göğüs arkaya doğru uzatılıp,koltuklar geriye doğru çekilmiş gibi. Bir de o far anahtarı yok mu? İnsanın tam sol dizine geliyor. Onun mantığını hiç anlayamadım. Bu ara boyum 1.83 cm. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Haziran 29, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 29, 2015 Evet özellikle sola keskin virajlarda biraz sıkıntı, yine b sütunu da F2 lere göre oldukça önde. sanırım aracın iç mekanı; göğüs arkaya doğru uzatılıp,koltuklar geriye doğru çekilmiş gibi. Bir de o far anahtarı yok mu? İnsanın tam sol dizine geliyor. Onun mantığını hiç anlayamadım. Bu ara boyum 1.83 cm. koltuğu olması gerektiği kadar geri alırsanız far anahtarıyla işiniz kalmaz. yanlış pozisyonda kullanıyorsunuz... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Veysel K. Yanıtlama zamanı: Haziran 30, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 30, 2015 arkada oturanların inip binmesi konforları çok sıkıntı o zaman Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Mehmet Demir Yanıtlama zamanı: Haziran 30, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 30, 2015 daha önce mesajım vardı ya ilk sayfada yada başka başlıkta.. ara yoldan ana yola çıkarken yada dönüşlerde, önce durup sonra bakmayı öğrenirsek sorun ortadan kalkar.. bizler bir yola çıkarken eğer sağ veya sol yanımız açıksa, bahçe duvarı vb gibi bir engel yoksa, yavaşça ilerleyip sola-sağa bakıp dönmeyi seviyoruz, sola bakarken sağınızdan bir araba gelip, sonra sağa baktığınızda sağ daki A sütununun buna engel olabileceğini unutmayın.. bir göbekte başıma geldi az daha vuracaktık.. göbekte yol benimdi ama adam bastı kornaya yürürken son anda bende frene bastım.. bir toyota corolla ile kıyaslayınca mükemmel görüşü var focus un.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Soru
Mertcan Ateş
Bazen yolun solundan gelenleri görmekte sıkıntı çekiyorum. Yine aynı şekilde sola keskin virajlarda aynı sıkıntıyı çekiyorum. Siz ne düşünüyorsunuz?
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Top Posters For This Question
6
6
5
4
Popular Days
May 4
31
May 6
7
Haz 30
3
Haz 29
2
Top Posters For This Question
Mertcan Ateş 6 posts
Volkan Ö. 6 posts
Bekir B. 5 posts
Doğan Kurban 4 posts
Popular Days
May 4 2015
31 posts
May 6 2015
7 posts
Haz 30 2015
3 posts
Haz 29 2015
2 posts
Popular Posts
Cem Boneval
Hiç bir aracın görüş açısı kusursuz değildir. Tavanı taşıyan ve kaza anında deformasyona direnmesi gereken sütunlar özellikle aerodinamik gereksinimlerin dayattığı açılar nedeniyle hem görüş alanına
Kaan Yagizer
oturma pozisyonu ile alakalı olabilir mi?
Doğan Kurban
Hee ben de öyle yapıyorum abi.Durup sağa sola bakıyorum.Ama bi de arkamdan korna çalanlara sinirlenmemeyi öğrensem keşkem.
Bu soruda 47 cevap bulunuyor
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap