Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

1.0 Ecoboost Tanıtımı & Üretim Başladı ! - Made in Germany


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

Focus 3 tdci daha 550km de ortalama 6.4lt. İstanbul şehiriçi sabah akşam işe gidiyorum. Benzinli dizel tercih meselesi elbette, ama kullanım sırasında dizel kesinlikle ekonomik.

Engin Uzunoğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

http://www.businesscar.co.uk

Tarafından ödül aldı motorcuk...

Bu ödül, 1.0-litre Focus EcoBoost birçok yeteneklerini tanıtıyor...

İleri teknoloji ürünü olan bu motor; yakıt ekonomisi ve vergi tasarrufu sunarken, sürücüsüne eğlenceli bir yüksek verimli sürüş olanağı veriyor..

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Verdiğin linkte enteresan bir yazı var

Powerful but small-capacity turbocharged engines could be the car industry’s version of products like the Apple iPad, according to FordUK boss Mark Ovenden.

He said Ford’s new Ecoboost 125hp 1.0-litre engine, debuting in the Focus, could be a catalyst for firms and drivers to look again at petrol power, and he dismissed any concerns about so-called engine size snobbery if drivers were to show concerns about being driven into smaller-capacity engines.

“What’s most important is to focus on what it does rather than what it is. We’ll talk about the economy and CO2, and we have to get people to test drive it,” said Ovenden. “Once you do that people aren’t saying too much about the displacement.”

He pointed to the wider technological world for precedent: “People are used to getting masses of power out of increasingly smaller products. The 1.0 could be compared with the iPad – the technology is small but the overall power is absolutely huge. We don’t badge cars with engine size any more – it’s a 125hp car with best-in-class fuel economy and a lower tax band.

Boldladığım son cümleye dikkat . Geçen TOPGEAR ekibinin" FORDun bu arabayı 1.0T olarak adlandırmasının doğru olduğundan emin değilim" diye yazdığını paylaşmıştım. Buradaki FORD yöneticisi de "Artık arabaları motor hacmi ile adlandırmıyoruz-bu araba 125 bglik segmentinin en ekonomik ve düşük vergili arabasıdır" diyor.

H. Cenk Köse tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hinliğe :)

iPad benzetmesi ile özenti yaratmak ve böylelikle Anglosakson dünyasında da ziyadesiyle bulunan küçük hacim ön yargısını farklı bir yoldan kırmaya çalışmak.

Önemli olan boyut değil işlevdir söyleminin farklı bir açılımı mı yoksa bu? :P

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Gelirse ve lansman fiyatli olursa onumuzdeki ay, sizin tavsiyeleriniz sonucu bu makineyi alacagim sanirim. Dezavantaj olarak bu motor icin ne soylenebilir?

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk

Bu motor için ilk olumsuzluk almanın risk olmasıdır. tamamen yeni ve karmaşık bir motor olması , turbosunu tedarik eden firmanın daha önce hiç turbo yapmamış olması gibi noktalar bu motoru almayı bir risk haline getirir. Hatırlanırsa ilk çıkan passat 1.8Tlerde tasarım hatası vardı ve sonraki yıllarda kurumlanma olup turbo arızaları yaşadılar. Fordda da benzer sıkıntılar olabilir. Tabii teknoloji çok gelişti çok daha iyi tasarımlar yapıyorlar ve yüzbinlerce km test ediyorlar ama yine de dayanıklılık sorunları olabilir.

İkinci olumsuzluk söylendiği kadar ekonomik olmayabilir ve 1.6 ile mesela aynı tüketebilir. Bu da avantajını ortadan kaldırır.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Detaylardan az çok haberimiz olmuştu sıkıntı yaşanan konu sadece silindirdi, onu da halledene kadar üretim yapmadılar bayağı beklediler..Son testlerde OK olunca.. seri üretim başladı..Pek sorun olacağını sanmam sükseli tanıtım sonunda hüsran olur

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ne yaktığını ve yakabildiğini görmek lazım. Küçük hacimli motorlarda çok basınca çok yakıyor. Durumu görüp alınabilir. Fabrika verisinin 1lt üstü yakıyorsa söylediğini yapıyor diyebiliriz.

İşte bu onlardan farklı tasarlandı mantıken öyle olmamalı..Detayları bu 1.0 başlıklarında bulabilirsiniz..Herşeyi mevcut sitede sadece bu başlıkla yetinmeyin ama

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.