Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

1.0 Ecoboost Tanıtımı & Üretim Başladı ! - Made in Germany


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

Valla benim öngörüm bu. Az yakıt ile havada gidebilen bir alet yapmak için teknolojiden daha fazlasına ihtiyaç var. Oysa nükleer tren o kadar uzak ihtimal değil. Bugün için ortalama bir tren için 5 MW yeterli. Ruslar yıllar önce çok daha küçük güçler üretebilen mini-nükleer reaktör yapmayı başarmışlardı.. Geliştirilip trene sığdırılabilir ve güvenli hale getirilebilirse sorun ortadan kalkar..

Hızlı trenlerde 100 yolcu*km (1 yolcu*km; bir yolcunun 1 km uzakliga tasinmasini ifade eden birim) başına tüketilen enerji bile ortalama bir arabanın tükettiğinin yarısı ve bir uçağın tükettiğinin de üçte biri kadar. Kaynakların bu kadar hızlı tükendiği dünyada bu kadar verimli bir taşıma aracını es geçmeleri neredeyse imkansız. Ucuz, temiz, hızlı ve verimli..

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Carscoopun haberine göre FORD yetkilisi Gunnar Hermann 1.0T 3 silindirin zorlanırsa 177bhp (180 bg eder sanırım) versiyonu bile mümkün olabilir demiş. Ford tabii bu kadar zorlamayı düşünmüyor ancak 1.0T nin fiesta ve focusun spor versiyonları için şimdikinden daha güçlü (muhtemelen 140-150 falan olur deniyor) normal turbo+elektrikli supercharger içeren bir versiyon üzerinde çalıştığı söyleniyor.

http://carscoop.blog...e-cylinder.html

Edit: Guınnar Hermann kısa sürede tüm atmosferik 1.6 ların 1.0T ile değişeceğini söylüyor. Müşterilerden başta tepki gelecek tabii ki ama sadece 1.0Tyi kulllanana kadar diyor.

H. Cenk Köse tarafından düzenlendi
  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu konuda çok yazıldı çizildi ama bir-iki ekleme yapmanın mahzuru yok.

Almanya'da otomobil dergilerinde sürüş izlenimleri yayınlanmaya başladı, ciddi dergilerde henüz ayrıntılı test yayınlanmamış olsa bile genel kanı çok olumlu.

Vurgulananlar:

- Motor çok sarsıntısız ve sessiz çalışıyor,

- Gaz verince 3 silindire has hoş bir motor sesi var

- Düşük devirlerde yüksek tork üst düzeyde sürüş rahatlığı sağlıyor

- Yüklü halde ve yokuştayken bile yeterli güç var

- çok yüksek devirleri sevmese de istekli devirleniyor

- Sollama manevralarında sıkıntı yaratmıyor, vites küçültme gerekmiyor

- Fabrika verilerine ulaşma mümkün olmasa da inceleme sürecinde ort.tüketim 6-6.5 l/100km dolaylarında seyrediyor.

Daha ne olsun....!?

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Almanyada da listeye girmiş ancak orada 1.6lar duruyor.

Gördüğüm kadarıyla aynı donanımda 1.0T 100 bg 1.6 105 ten; 1.0T 125bg 1.6125ten 200 oyro daha pahalı. Burada da 1.6dan 500TL yüksek fiyat beklemek abes olmaz sanırım.

Bu durumda tahminim 1.0T 125 trend HB in 44270; 1.0T 125 style HB in 46980 ve 1.0T 125 titanium HB in 51925 gibi fiyatlanacağını ve de HİÇ SATILMAYACAĞINI DüŞüNüYORUM. :) :) :) .

Trend 41; style 43.5 ; tit 48.5 olaydı ve bu rakamlardan 3-4 bin indirim yapsalardı ne güzel olurdu :P :P

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Almanyada da listeye girmiş ancak orada 1.6lar duruyor.

Gördüğüm kadarıyla aynı donanımda 1.0T 100 bg 1.6 105 ten; 1.0T 125bg 1.6125ten 200 oyro daha pahalı. Burada da 1.6dan 500TL yüksek fiyat beklemek abes olmaz sanırım.

Bu durumda tahminim 1.0T 125 trend HB in 44270; 1.0T 125 style HB in 46980 ve 1.0T 125 titanium HB in 51925 gibi fiyatlanacağını ve de HİÇ SATILMAYACAĞINI DüŞüNüYORUM. :) :) :) .

Trend 41; style 43.5 ; tit 48.5 olaydı ve bu rakamlardan 3-4 bin indirim yapsalardı ne güzel olurdu :P :P

Bu fiyatlar güzel ama son cümlenizdeki rakamlar müthiş ötesi.. (keşke).

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Yakup vergi mergi hikaye bence..Baktıkları tek şey var..Müşteri ne kadar verebiliyor...O rakamdan vergileri çıkarıp kalan fiyatı çakıyorlar her ülkeye..

Müşterinin ne kadar verebileceğine bakılıyor, bunu bana satış temsilcisi bizzat söyledi. Senin 60 bin tl paran varsa senden onu alıyoruz, diğerinin 65 bin tl si varsa onu alıyoruz, bizim işimiz bu diyor adam. Yani işleri bu. 1.0 ecoboost ta böyle olacak, müşteriye diyecek ki bu yeni bir teknoloji, yeni bir motor, eskisinden vergisi düşük, yakıtı az diyecek, dizele yakın paralara satılacak bence Türkiye'de.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

MÜşterinin ne kadar verebileceğine bakılıyor, bunu bana satış temsilcisi bizzat söyledi. Senin 60 bin tl paran varsa senden onu alıyoruz, diğerinin 65 bin tl si varsa onu alıyoruz, bizim işimiz bu diyor adam. Yani işleri bu. 1.0 ecoboost ta böyle olacak, mÜşteriye diyecek ki bu yeni bir teknoloji, yeni bir motor, eskisinden vergisi dÜşÜk, yakıtı az diyecek, dizele yakın paralara satılacak bence TÜrkiye'de.

Powershift olsaydı belki haklı olabilirdiniz. DÜz vitesle hiç şansı yok..

Alemin taptığı jetta nın ; 1.2 tsi dÜz vitesle satışları ortada. Yemişim teknolojiyi, 300TL dÜşÜk vergiyi, benzin ekonomisini...Bu arabanın satılmasındaki tek faktör liste fiyatı olacaktır.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ederinin değil de giderinin fiyatı belirlemesinin iyi yönü de var, kimse almaz ise alan çıkana kadar fiyat düşer... :aman:

Atmosferik 1.6'dan az pahalı fiyatla 1.0 EB'un satış patlaması için iki şey yapmaları yeter:

1. Kapı koruyucular

2. Sony ses sistemi

Bu kadar... :(

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.