Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Ford Focus 1.5 Tdci Powershift Test 120 Ps (2015) İnceleme


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

Merhaba arkadaşlar, 

Aracı aldığımdan beri 500 Km yaptım ve deneyimlerimi size aktarmak istedim. @Yakup Çağatay testinde çoğundan bahsetmiş ama çorbada tuzum olsun istedim.

 

Güle güle kullanın. Birazda yakıt tüketimi hakkında bilgi verirseniz iyi olur.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 1 ay sonra...

Selamlar, ben de geçen hafta aldım bu aracı. Çok memnunum şimdilik, dizel otomatik clio3'ten sonra çağ atladım :D

 

aklıma takılan bir soru, şanzımanın dct450 olduğunu nasıl anlayabiliyoruz? Arama çubuğunu kullandım ama şanzıman kodunu nasıl öğrenebileceğime dair bir post bulamadım.

 

2.si, wet clutch bile olsa bir gün debriyaj değiştirmek gerekecek galiba :D var mı bu konuda bilgisi olan, volvo d2'lerden falan?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

22 dakika önce, İbrahim Dikmen said:

2.si, wet clutch bile olsa bir gün debriyaj değiştirmek gerekecek galiba :D var mı bu konuda bilgisi olan, volvo d2'lerden falan?

o günler çok uzakta hocam :) keep calm and drive like a beast :smiley2k: of bir yazılım ve filtre ile o araç inanılmaz güzel olur

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

9 dakika önce, Mert Yürüyen said:

o günler çok uzakta hocam :) keep calm and drive like a beast :smiley2k: of bir yazılım ve filtre ile o araç inanılmaz güzel olur

Üzme tatlı canını Mert bir gün elbette yazılım attırabileceğin bir araban olacaktır ^_^

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

46 dakika önce, İbrahim Dikmen said:

Selamlar, ben de geçen hafta aldım bu aracı. Çok memnunum şimdilik, dizel otomatik clio3'ten sonra çağ atladım :D

 

aklıma takılan bir soru, şanzımanın dct450 olduğunu nasıl anlayabiliyoruz? Arama çubuğunu kullandım ama şanzıman kodunu nasıl öğrenebileceğime dair bir post bulamadım.

 

2.si, wet clutch bile olsa bir gün debriyaj değiştirmek gerekecek galiba :D var mı bu konuda bilgisi olan, volvo d2'lerden falan?

 

Islak şanzıman daha masraflı olur ve tabiki değiştirmek gerekecek. 

 

Buyrun şanzıman detayları

6dct450.pdf

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bir saat önce, İbrahim Dikmen said:

Selamlar, ben de geçen hafta aldım bu aracı. Çok memnunum şimdilik, dizel otomatik clio3'ten sonra çağ atladım :D

 

aklıma takılan bir soru, şanzımanın dct450 olduğunu nasıl anlayabiliyoruz? Arama çubuğunu kullandım ama şanzıman kodunu nasıl öğrenebileceğime dair bir post bulamadım.

 

2.si, wet clutch bile olsa bir gün debriyaj değiştirmek gerekecek galiba :D var mı bu konuda bilgisi olan, volvo d2'lerden falan?

https://www.etis.ford.com/ 

adresine girin . araç kısmından aracınızın VIN numarasını yazın. aracınızda olan olmayan her şey yazar orada ..

Vites kutusu bölümünde şu yazmalı 

6 Vitesli Powershift 6DCT450 - MPS6 

En çok da şu koyacak 

USBli "düşük seviye" müzik birimi :D:D

 

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

@Mert Yürüyen

Hocam yazilimsiz bile guzel motor :) kalibrasyoncusunu iyi biliyorum :D

 

@Yakup Çağatay

 

Tesekkurler hocam dokuman icin

 

@H. Cenk

Aradigim hersey etiste galiba :) benim biraz dusuk beklentilerim, cruise control, usb ve 4 hoparlor tum isimi goruyo :D tesekkurler bilgi icin

 

 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

On 11.12.2015 at 18:42, İbrahim Dikmen said:

@Mert Yürüyen

Hocam yazilimsiz bile guzel motor :) kalibrasyoncusunu iyi biliyorum :D

 

 

arkadaşa selamımızı iletin, ellerine sağlık :)

biraz geç kaldılar ama kuru kavrama powershift i de yıllar sonra süper bir şekilde kalibre ettiler :) 

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

10 saat önce, Mert Yürüyen said:

arkadaşa selamımızı iletin, ellerine sağlık :)

biraz geç kaldılar ama kuru kavrama powershift i de yıllar sonra süper bir şekilde kalibre ettiler :) 

 

Şanzıman kalibrasyoncusunu bulursam ona da söylerim :)

 

Geçişler beklediğimden çok çok daha iyi. Gaz pedalı ile vitesleri gerçekten istediğiniz gibi kontrol edebiliyorsunuz. mesela 2000 devire yaklaşırken vites yükseltmesini istediğimde hafifçe ayağımı gazdan çekmem yetiyor. Şehir içinde hafif akan trafikte 2. viteste gidiyor, mecbur kalmadıkça 1. vitese düşmüyor. Böylece hem sarsıntı yaşatmıyor, hem de 1. debriyajın ömrünün uzadığını düşünüyorum.

 

bu arada, 4-5-6. viteslerde 20 saniye ekstra tork alabiliyormuşuz :) 300nm + 15nm yani.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

21 saat önce, Burhan Bakar said:

Kullanıcıların böyle bir sisteme ulaşabildiğini bilmiyordum:yeah:

Diyelim ki aracınız için bişr güncelleme ve geri çağırma çıktı. İlk orada görünür. Kampanya yazan yerde. 

Servis senin arabada gerek yok falan diye çamura yatamaz. 

Ara ara etisi kontrol etmek lazım. 

Bu yönden ford iyidir. 

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.