Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Haziran 2, 2015 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 2, 2015 rampada da sonuç değişmez 150 ps lik passat her durumda yer focusu sonuçta 250 nm tork var ondada..focustan daha hızlı yokuş tırmanacağına eminim daha onceki aracım turbo benzinli focus idi..dizel focusa yokuşta her durumda fark atıyor hemde bayağı bir(yokuşta 30km hiz fark)..sizin dediginizin olmasi için iki aracın da beygirlerinin yakın olmasi lazım dizelin yokuşta iyi çıkması için sonuçta biri 150ps biri 120 passat atmosferik degilki yokuşu tirmanamasin hem turbolu hemde iyi bir torka sahip hemde vw gayet güzel aktarıyor gücü yola ... Şöyle kağıt üzerinden konuşmalar ile 'yer' tarzı sözler söylerek sadece 10 yaşında çocukları ikna edebilirsiniz. İyi eğlenceler. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
çağlar çetinkaya Yanıtlama zamanı: Haziran 2, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 2, 2015 Şöyle kağıt üzerinden konuşmalar ile 'yer' tarzı sözler söylerek sadece 10 yaşında çocukları ikna edebilirsiniz. İyi eğlenceler.güç ortada motor ortada tork ortada degerler ortada sonuçta ortada...kimseyi ikna etme gibi derdim yok ...focus 1.6 tdci ancak 1.4 125tsi ile yarışır 150ps nin peşinden bile gelemez ister yokuş ister düz olsun Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Haziran 2, 2015 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 2, 2015 güç ortada motor ortada tork ortada degerler ortada sonuçta ortada...kimseyi ikna etme gibi derdim yok ...focus 1.6 tdci ancak 1.4 125tsi ile yarışır 150ps nin peşinden bile gelemez ister yokuş ister düz olsun Bana aynı değer (50-100 misal) ara hızlanma gösterin resmi olarak Ortada olan şeyleri yanlış iletiyorsunuz dedikleriniz eksik doğru değil. Sorunan soruya göre cevaplamak nedir? daha bunu öğrenemedik sanırım. Hala gelmiş gücü şu 0-100'ü şu diyorsunuz çekinmeden. Neyse, benden bu kadar. Artık kör olmamanız lazım bir yerime bakarak cevap veren biri değilim, gerekirse günlerce araştırırım ve yazarım dediklerim net sonuçlardır, deneme imkanımız olursa deneriz gerçi yine inanmazsınız yapı gereği o ayrı. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
çağlar çetinkaya Yanıtlama zamanı: Haziran 2, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 2, 2015 Bana aynı değer (50-100 misal) ara hızlanma gösterin resmi olarak Ortada olan şeyleri yanlış iletiyorsunuz dedikleriniz eksik doğru değil. Sorunan soruya göre cevaplamak nedir? daha bunu öğrenemedik sanırım. Hala gelmiş gücü şu 0-100'ü şu diyorsunuz çekinmeden. Neyse, benden bu kadar. Artık kör olmamanız lazım bir yerime bakarak cevap veren biri değilim, gerekirse günlerce araştırırım ve yazarım dediklerim net sonuçlardır, deneme imkanımız olursa deneriz gerçi yine inanmazsınız yapı gereği o ayrı. arakadas yokuşta ve yükle farklı sonuçlar olabilir demiş bende dedim yokuşta olsa passat 150ps daha iyi tırmanır.bunun neyi eksik bilgi ..dizel benzinli ye göre eğer beygirler arasında fazla fark yoksa avantajlıdır onun dışında turbo benzinli beygir farkı fazlaysa gücü fazla olan daha iyi gider..en az 20-30 beygir tabiki burda kastım Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
İsa Yanıtlama zamanı: Haziran 2, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 2, 2015 arakadas yokuşta ve yükle farklı sonuçlar olabilir demiş bende dedim yokuşta olsa passat 150ps daha iyi tırmanır.bunun neyi eksik bilgi ..dizel benzinli ye göre eğer beygirler arasında fazla fark yoksa avantajlıdır onun dışında turbo benzinli beygir farkı fazlaysa gücü fazla olan daha iyi gider..en az 20-30 beygir tabiki burda kastım Ancak Çağlar bey göz ardı ettiğiniz bir şey var. Bahsedilen araçlardan passat düz vites focus powershift. Yani arada vites değiştirme hızı ve bu esnada yaşanan güç ve tork kaybı var. Focus şanzıman avantajı ile daha kesintisiz ve maksimum tork devirleri içinde hızlanmasını sürdürmekte. Tabi bu dediğim ara hızlanmalarda geçerli. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir B. Yanıtlama zamanı: Haziran 2, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 2, 2015 Yaw konu dönüp Dolaşıp yiyişe geliyor [emoji4][emoji4] şu Araçları bir birimizi düzde yokuşta yemeden kullansak ya[emoji4]... 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Hakan Saraylı Yanıtlama zamanı: Haziran 2, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 2, 2015 Yaw konu dönüp Dolaşıp yiyişe geliyor şu Araçları bir birimizi düzde yokuşta yemeden kullansak ya... Arka cama birde afilli yazı yapıştırılır "Yaklaşma toz olursun geçme pişman olursun" 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
çağlar çetinkaya Yanıtlama zamanı: Haziran 2, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 2, 2015 Ancak Çağlar bey göz ardı ettiğiniz bir şey var. Bahsedilen araçlardan passat düz vites focus powershift. Yani arada vites değiştirme hızı ve bu esnada yaşanan güç ve tork kaybı var. Focus şanzıman avantajı ile daha kesintisiz ve maksimum tork devirleri içinde hızlanmasını sürdürmekte. Tabi bu dediğim ara hızlanmalarda geçerli. madem manuel yavaş kalirda manuel in 0-100verisi neden daha iyi oto.dan?manuel verisi herzaman daha iyi olmuştur araçların hem ekonomi hem performans Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Haziran 4, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 4, 2015 madem manuel yavaş kalirda manuel in 0-100verisi neden daha iyi oto.dan?manuel verisi herzaman daha iyi olmuştur araçların hem ekonomi hem performans Süper bir konuya değinmişsin. Hadi bakalım "ateyizler" bunu da açıklasın.... 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir B. Yanıtlama zamanı: Haziran 4, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 4, 2015 Hahahaa çok net bir cevap [emoji41] Dün dündür [emoji1][emoji1][emoji1] Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
H. Cenk Yanıtlama zamanı: Haziran 4, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 4, 2015 Süper bir konuya değinmişsin. Hadi bakalım "ateyizler" bunu da açıklasın.... Belki manüeller 17 jantlıdır 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Haziran 4, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 4, 2015 Belki manüeller 17 jantlıdır Belkide lastik basınçları yanlıştır 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Rıfat Yalçın Yanıtlama zamanı: Temmuz 4, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 4, 2015 (düzenlendi) Titanium Dizel Powershift'in tadına yaklaşık 4 gün boyunca bakma fırsatım oldu. Şanzıman sorunsuz, ivmelenme hızlanma şaşırtıcı derecede iyi vites geçişlerini neredeyse anlamıyorsunuz. Araba tabiri caizse yolda yağ gibi akıyor. Yokuşlarda milim kaydırmıyor. Benim için mükemmel bir deneyimdi. Bana bu deneyimi yaşattığı için @Yakup Çağatay ve @Kaan Yagizer ' e çok teşekkürler. Temmuz 4, 2015 Rıfat Yalçın tarafından düzenlendi 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Temmuz 4, 2015 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 4, 2015 İlerde bizlere de nasip olur inş Ben bir şey yapmadım canım, her şey @Kaan abinin sayesinde 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Doğan GNN Yanıtlama zamanı: Temmuz 24, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 24, 2015 (düzenlendi) Bu araca sahip arkadaşlar yakıt tüketimlerini ve araçta varsa memnun olmadığı ya da şu şöyle olsaydı daha iyi olurdu dediği şeyler nelerdir? Temmuz 24, 2015 Doğan GNN tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap