Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Temmuz 24, 2015 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 24, 2015 Bu araca sahip arkadaşlar yakıt tüketimlerini ve araçta varsa memnun olmadığı ya da şu şöyle olsaydı daha iyi olurdu dediği şeyler nelerdir? Buyrun ilgili başlığımız http://www.focusclubtr.com/topic/9945-focus-3-15-tdci-powershift-yakıt-tüketim-değerleri/ 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Murat Bütün Yanıtlama zamanı: Temmuz 24, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 24, 2015 Slm. Ford ailesine yeni katıldım. Niyetim sedan beyaz almaktı ama ellerinde sadece hecbek manyetik gri vardı. Bayram öncesi olduğu ve araçların Ağustos sonu geleceğinden arabasız kalmamak için mecburiyetten aldım hala gözüm sedanlar da. Sizce fazla fark varmı ikisi arasında. Gerçi iyi bir indirim aldım. (82.500-%45=57.000 ötvsiz). Daha önceki aracım Hyundai ix35 idi. Kıyaslanmaz ama yakit masrafına 3 sene zor katlandım. Otomatigin rahatlığı hızlanması yol tutuşu donanım olarak harika. Yakıt tüketimi şehir içi klima sürekli acık 6.4 lt/100km, arabam 1074 km de. daha düşecektir umarım sizce kac km. de düşmeye başlar. Sonradan geri görüş kamerası taktıra bilirmiyim. Saygılar Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Temmuz 24, 2015 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 24, 2015 Slm. Ford ailesine yeni katıldım. Niyetim sedan beyaz almaktı ama ellerinde sadece hecbek manyetik gri vardı. Bayram öncesi olduğu ve araçların Ağustos sonu geleceğinden arabasız kalmamak için mecburiyetten aldım hala gözüm sedanlar da. Sizce fazla fark varmı ikisi arasında. Gerçi iyi bir indirim aldım. (82.500-%45=57.000 ötvsiz). Daha önceki aracım Hyundai ix35 idi. Kıyaslanmaz ama yakit masrafına 3 sene zor katlandım. Otomatigin rahatlığı hızlanması yol tutuşu donanım olarak harika. Yakıt tüketimi şehir içi klima sürekli acık 6.4 lt/100km, arabam 1074 km de. daha düşecektir umarım sizce kac km. de düşmeye başlar. Sonradan geri görüş kamerası taktıra bilirmiyim. Saygılar Aracınız hayırlı olsun, daha detaylı görüşleriniz ve fotoğraf koymanız için 'benim arabam' bölümüne davet ederek sorunuza geçelim; Kamera takılır ve hb almanız size sanki eksi gibi yansımış ama öyle düşünmeyin, Focus dediğin HB olur 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Doğan GNN Yanıtlama zamanı: Temmuz 25, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 25, 2015 Yakup bey umarım doğru yerde soruyorumdur sorumu arkadaşlar bu 1.5 tdci ps aracınızda keşke şu olmasaydı ya da keşke şu da olsaydı dediğiniz şeyler var mı? Ya da şu özelliği daha iyi olabilirdi gibi? Bir de genel olarak uzun yol ve şehir içi kullanımlarda aracınızdan ne derece memnunsunuz? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ali Rıza Arık Yanıtlama zamanı: Ağustos 2, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 2, 2015 Arkadaşlar selamlar. Bu aracı satın alan varmıdır ? Yarın yeni aracımı teslim alacağım Yeni Focus Dizel otomatik Titanium + Sanroff + Bi-Xenon far kullandıktan sonra yorumlarımı yazacağım.., 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ağustos 2, 2015 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 2, 2015 Arkadaşlar selamlar. Bu aracı satın alan varmıdır ? Yarın yeni aracımı teslim alacağım Yeni Focus Dizel otomatik Titanium + Sanroff + Bi-Xenon far kullandıktan sonra yorumlarımı yazacağım.., Var, benim arabam bölümünde bulabilirsiniz sahiplerini. (Yakıt kategorisinde de tüketim bilgileri var) Özetle siteyi takip etmeniz tavsiye edilir Aracınız hayırlı olsun, bekliyoruz. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
ozer t Yanıtlama zamanı: Ağustos 27, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 27, 2015 Öncelikle herkese merhaba uzun süredir forumu takip ediyorum ama şimdi üye olma nasip oldu 2013 1.6 trend x focusu satıp 1.5 powershift style siparişi verdim muhtemelen cumartesi en geç pazartesi teslim edeceklerini belirttiler . Benim merak ettiğim style donanımda start-stop olup olmadığı yardımlarınız için şimdiden teşekkürler. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ağustos 27, 2015 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 27, 2015 Var, bunlar donanım kataloglarında ve donanım başlıklarımız da mevcuttur. Bu tür şeyleri otomobili almadan incelemenizi tavsiye ederim. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Murat Bütün Yanıtlama zamanı: Ağustos 28, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 28, 2015 Slm. Kafama takılan bir konu var bizim araçlarda star&stop yani kırmızı ışık da beklerken araç stop ediyor, bu durumda otomatik şanzımanı korumak amaçlı araç stop da iken vites kolunu N (Boşa) almak gerekiyormu?. Birde her parktan sonra turboyu korumak amaç araçı soğutmak için rolantide bir süre bekleyip, kontağı kapatmak doğrumu,faydası varmı.? Saygılar....................... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ağustos 28, 2015 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 28, 2015 Merhaba, nöbetteyiz herhalde Park süreci manevralı ise zaten bu süre yeter eğer direkt park ediyorsanız birazcık beklemeniz kafidir, (30 sn) Vitesi N konumuna almayın Frene basmanız yeterlidir. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Ağustos 28, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 28, 2015 Şehir içinde kullanılan araç için 30 saniye gereksiz ve uzun bir bekleme süresi. İnatla yazmaya devam edeceğim: Arabayı çok zorladıysanız 4000-5000 dd civarında uzun süreli kullandıysanız stop etmeden 20-30 saniye beklemelisiniz. Ama sadece ve sadece bu koşulda. Bir de boşta gaza bastınız motor diyelim 4000 devire yükseldi, rölantiye düşmeden kontağı kapatmayın. Bunun dışında sakin bir kullanımda geldiniz park ettiniz, özel bir bekleme gerekmez. Öyle olmasaydı start-stop motoru bitirmek üzere tasarlanmış olmaz mıydı. Hoş Ford bu konudaki denetimi aşırı abartmış ayrı mesele. Zaten kullanım kılavuzunda yazan cümle aynen şu: Motoru yüksek devirde çalışırken kapatmayınız Sanırım yeterince açık... 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Murat Bütün Yanıtlama zamanı: Ağustos 28, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 28, 2015 (düzenlendi) Merhaba, nöbetteyiz herhalde Park süreci manevralı ise zaten bu süre yeter eğer direkt park ediyorsanız birazcık beklemeniz kafidir, (30 sn) Vitesi N konumuna almayın Frene basmanız yeterlidir. Evet nöbetteydim sizde mi?. Cevap için teşekkürler. D konumunda frene basılı iken araç devamlı ileri ivmelenmesi söz konusu bu durumda kavramalara ve şanzımana zararı olduğunu duymuştum. Saygılar.. Şehir içinde kullanılan araç için 30 saniye gereksiz ve uzun bir bekleme süresi. İnatla yazmaya devam edeceğim: Arabayı çok zorladıysanız 4000-5000 dd civarında uzun süreli kullandıysanız stop etmeden 20-30 saniye beklemelisiniz. Ama sadece ve sadece bu koşulda. Bir de boşta gaza bastınız motor diyelim 4000 devire yükseldi, rölantiye düşmeden kontağı kapatmayın. Bunun dışında sakin bir kullanımda geldiniz park ettiniz, özel bir bekleme gerekmez. Öyle olmasaydı start-stop motoru bitirmek üzere tasarlanmış olmaz mıydı. Hoş Ford bu konudaki denetimi aşırı abartmış ayrı mesele. Zaten kullanım kılavuzunda yazan cümle aynen şu: Motoru yüksek devirde çalışırken kapatmayınız Sanırım yeterince açık... Teşekkürler. Aşırı abartmış derken star stop bazı durumlarda devreye girmiyor ve devrede iken de ( ayağım firende) kendiliğinden çalışıyor bunu mu demek istediniz. Bazen aracı park ettikden sonra ( kontak kapalı) çok yüksek devirde fan çalışıyor 30-40 saniye sürüyor normal mi. Saygılar.. Ağustos 28, 2015 Murat Bütün tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ağustos 28, 2015 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 28, 2015 Evi gözetleme ve uyku nöbeti bizimki Kolay gelsin sizlere.Trafikte bu şekilde beklemek istiyorsanız bunu 'P' ile yapmanızı tavsiye ederim.N'yi hayatınızdan çıkartın hatta Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yavuz S. B. Yanıtlama zamanı: Ağustos 30, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 30, 2015 Slm. Kafama takılan bir konu var bizim araçlarda star&stop yani kırmızı ışık da beklerken araç stop ediyor, bu durumda otomatik şanzımanı korumak amaçlı araç stop da iken vites kolunu N (Boşa) almak gerekiyormu?. Şanzımanı, motoru ve start-stop sistemini tasarlayan aynı firma olduğu için zarar verecek bir şey olsa yazılımsal olarak müsade etmezdi araba. Start-stop ve otomatik vitesin konforu zaten d'de iken stop etmesi, çok fazla n-d geçişi yapmak da iyi değil, bilhassa kısa süreli beklemelerde. Evi gözetleme ve uyku nöbeti bizimki Kolay gelsin sizlere.Trafikte bu şekilde beklemek istiyorsanız bunu 'P' ile yapmanızı tavsiye ederim.N'yi hayatınızdan çıkartın hatta Bunun özel bir sebebi var mı? N ile P'nin tek farkı P konumunda aracın hareket etmesini engelleyen bir tırnakçığın dişlilere geçmesi diye biliyorum. Ben araçtan ayrılmayacaksam hep n konumunu kullanırım, kullanımı rahat olduğu için (mandalsız geçiş). Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ağustos 30, 2015 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 30, 2015 Şanzımanı, motoru ve start-stop sistemini tasarlayan aynı firma olduğu için zarar verecek bir şey olsa yazılımsal olarak müsade etmezdi araba. Start-stop ve otomatik vitesin konforu zaten d'de iken stop etmesi, çok fazla n-d geçişi yapmak da iyi değil, bilhassa kısa süreli beklemelerde. Bunun özel bir sebebi var mı? N ile P'nin tek farkı P konumunda aracın hareket etmesini engelleyen bir tırnakçığın dişlilere geçmesi diye biliyorum. Ben araçtan ayrılmayacaksam hep n konumunu kullanırım, kullanımı rahat olduğu için (mandalsız geçiş). N'nin anlamı boş vites demektir, boş vites ise sadece aracı çalıştırmak ve stop ettirmek içindir.P'nin anlamı ise park etmektir yani durmaktır, araç sürüş esnasında N'yi kullanmamanız gerektiği gibi aynı şekilde bu da kullanılmamalıdır mantıken. Yağlama konusuna farklar var.Sürücünün tamamen park etmesi dışında tek kullanması gereken konum D'dir zaten otomatik vites mantığı bu değil midir? Tasarlayan firmanın sizin neyi nasıl (yanlış) kullanacağınızı tahmin edemez Sizin aracı durduracağınızı tahmin eder (N ile) sistem ama siz tekrar D yapıp gidersiniz gibi gibi gibi. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap