Doğan Kurban Yanıtlama zamanı: Mayıs 28, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 28, 2015 Çok özür diliyorum konu ortasından dalıyorum ama bir şeyi anlayamadım. Şimdi makyajlı focus için orijinal Sony var mı? Çıkmacılara düşmüşse olabilir.Ama satışa başladılarmı parça olarak en güzeli servisten öğrenmek. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mayıs 28, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 28, 2015 Çok özür diliyorum konu ortasından dalıyorum ama bir şeyi anlayamadım. Şimdi makyajlı focus için orijinal Sony var mı? Aslında orjinal sony diye bir şey şuan yok. Sadece Speaker yani hoparlörler Sony olarak geliyor. (Navi alırsanız) ünite Ford'un. Kesin bilgidir, yayalım. 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Semih O. Yanıtlama zamanı: Mayıs 28, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 28, 2015 Çıkmacılara düşmüşse olabilir.Ama satışa başladılarmı parça olarak en güzeli servisten öğrenmek. Bir kaç seferdir geçiyor da, ben de şaşırdım. Aksesuar kataloğunda da Cyclone, Navitech, Daiichi markalarını vermişler. Katalog 2014 büyük ihtimalle. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Doğan Kurban Yanıtlama zamanı: Mayıs 28, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 28, 2015 Bir kaç seferdir geçiyor da, ben de şaşırdım. Aksesuar kataloğunda da Cyclone, Navitech, Daiichi markalarını vermişler. Katalog 2014 büyük ihtimalle. Makyajsız için omasın onlar. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Semih O. Yanıtlama zamanı: Mayıs 28, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 28, 2015 Makyajsız için omasın onlar. Katalog eski demem onun için zaten ama öyle de olsa şu sonuç çıkıyor. Ben Titanium donanımdaki multimedya sistemini sonradan serviste garantili ve orijinal haliyle arabama taktıramıyorum her halükarda. Kusura bakmayın belki daha önce konu olmuştur ama ben yeni farkına varıp şaşırıyorum bu duruma. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Doğan Kurban Yanıtlama zamanı: Mayıs 28, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 28, 2015 Katalog eski demem onun için zaten ama öyle de olsa şu sonuç çıkıyor. Ben Titanium donanımdaki multimedya sistemini sonradan serviste garantili ve orijinal haliyle arabama taktıramıyorum her halükarda. Kusura bakmayın belki daha önce konu olmuştur ama ben yeni farkına varıp şaşırıyorum bu duruma. Yedek parça olarak satışa sunulduysa taktırabilirsiniz garantili olarak tabikide. Tek sorun multimedya sisteminin şuan yedek parça olarak satışa sunulup sunulmaması bence. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Murat Kav. Yanıtlama zamanı: Mayıs 28, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 28, 2015 Serviste titanyum sistemini taktırmanız, özellikle de garantili olarak çok zor. Herşeyden önce trend/titanyum tesisatları farklımı bakmak lazım. Tesisat farklı ise servisler olmaz diyecektir. Tesisat aynı olsa bile, zati bu işin servis maliyetini duyunca vazgeçiyor insan.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Semih O. Yanıtlama zamanı: Mayıs 28, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 28, 2015 (düzenlendi) Serviste titanyum sistemini taktırmanız, özellikle de garantili olarak çok zor. Herşeyden önce trend/titanyum tesisatları farklımı bakmak lazım. Tesisat farklı ise servisler olmaz diyecektir. Tesisat aynı olsa bile, zati bu işin servis maliyetini duyunca vazgeçiyor insan.. Orada haklısınız mutlaka ama asıl sorun bu imkanın sunulup sunulmamasıyla alakalı bence. Bir çok insan bu segmentte araçlar alırken ilk olarak maliyeti gözetiyor, ancak aracı aldıktan sonra da "Ya keşke bir üstü alsaydım" ya da "şunu da ekletseydim" diyor. Bu aynı zamanda firmalar için de satış sonrası karlılıklarını sürdürmeye yönelik bir kapı. Hal böyle olunca, örnek olarak söylüyorum, Navitech 2000 TL, Sony (ya da orijinal her ne ise) 4000 TL diye sunulduğunda orijinal sistemi alacak olanlar da çıkacaktır. Zaten firma burada sürdürülebilirliği göz önünde bulunduruysa, o sistemi alıp oraya takacak altyapıda hazırlar aracı. Mayıs 28, 2015 Semih O. tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Murat Kav. Yanıtlama zamanı: Mayıs 28, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 28, 2015 (düzenlendi) Orada haklısınız mutlaka ama asıl sorun bu imkanın sunulup sunulmamasıyla alakalı bence. Bir çok insan bu segmentte araçlar alırken ilk olarak maliyeti gözetiyor, ancak aracı aldıktan sonra da "Ya keşke bir üstü alsaydım" ya da "şunu da ekletseydim" diyor. Bu aynı zamanda firmalar için de satış sonrası karlılıklarını sürdürmeye yönelik bir kapı. Hal böyle olunca, örnek olarak söylüyorum, Navitech 2000 TL, Sony (ya da orijinal her ne ise) 4000 TL diye sunulduğunda orijinal sistemi alacak olanlar da çıkacaktır. Zaten firma burada sürdürülebilirliği göz önünde bulunduruysa, o sistemi alıp oraya takacak altyapıda hazırlar aracı. Maalesef o şekilde düşünmüyorlar. Hatta tam tersine, olması gerekenden fazlasını koymamak için çalışan birimleri, mühendisleri vs var. 0,5 mm çapında, 1 metre uzunluğundaki kablonun bile hesabını yapıyorlar. Tesisat, araç donanım seviyesine göre onlarca çeşit olabiliyor. Şanslı iseniz, fabrika aracınıza olması gerekenin üzerinde de tesisat döşeyebiliyor, ama bu her zaman olmuyor. Sizin örneğinizde size dokunmatik ekranlı sistem (MFT) lazım. Bu durumda; en azından ekrana, sync modülüne, çerçeveye ve klavyeye ihtiyaç var. 5" ekranın 2500-3000 lira gibi bir rakama satıldığı düşünüldüğünde, sizin parçaların maliyetinin size 5000 liranın altında gelmeyeceğini tahmin ediyorum. O zaman da son kullanıcı için klasik çözüm önerisi geliyor: Bu şekilde serviste orjinal değişim yapmaktansa, aracı bir üst versiyon ile değiştirmek daha mantıklı.. Mayıs 28, 2015 Murat Kavuk tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Semih O. Yanıtlama zamanı: Mayıs 28, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 28, 2015 (düzenlendi) Maalesef o şekilde düşünmüyorlar. Hatta tam tersine, olması gerekenden fazlasını koymamak için çalışan birimleri, mühendisleri vs var. 0,5 mm çapında, 1 metre uzunluğundaki kablonun bile hesabını yapıyorlar. Tesisat, araç donanım seviyesine göre onlarca çeşit olabiliyor. Şanslı iseniz, fabrika aracınıza olması gerekenin üzerinde de tesisat döşeyebiliyor, ama bu her zaman olmuyor. Sizin örneğinizde size dokunmatik ekranlı sistem (MFT) lazım. Bu durumda; en azından ekrana, sync modülüne, çerçeveye ve klavyeye ihtiyaç var. 5" ekranın 2500-3000 lira gibi bir rakama satıldığı düşünüldüğünde, sizin parçaların maliyetinin size 5000 liranın altında gelmeyeceğini tahmin ediyorum. O zaman da son kullanıcı için klasik çözüm önerisi geliyor: Bu şekilde serviste orjinal değişim yapmaktansa, aracı bir üst versiyon ile değiştirmek daha mantıklı.. Diyecek bir şey bulamadım. Güzel özetlemişsiniz. Paranın, sermayenin gözü kör olsun o zaman Mayıs 28, 2015 Semih O. tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mayıs 28, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 28, 2015 Diyecek bir şey bulamadım. Güzel özetlemişsiniz. Paranın, sermayenin gözü kör olsun o zaman Genel olarak bu söze diyecek yok ama; sizin durumunuz ile ne alakası var anlayamadım. Firma zaten size ilk alımda ucuz! vermeye çalışıyor sonradan itelemek için uğraşmıyor ki. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Semih O. Yanıtlama zamanı: Mayıs 28, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 28, 2015 Genel olarak bu söze diyecek yok ama; sizin durumunuz ile ne alakası var anlayamadım. Firma zaten size ilk alımda ucuz! vermeye çalışıyor sonradan itelemek için uğraşmıyor ki. Oradaki ucuz alım gücüyle doğru orantılı. Bir de insan her zaman o kadar rasyonel düşünemiyor malum. Parayı harcamaya gelince bir şey "lüks" olabilir, ama olmadığı zaman da ihtiyaç hissedilebilir. Böyle bir durum bence bu da. 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Aykut Dizdar Yanıtlama zamanı: Mayıs 28, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 28, 2015 Firmaların aynı üretim bandından çıkan farklı donanım seviyesindeki araçları modüler üretmemelerinin tek sebebi yan sanayiyi beslememek olmalı. Yoksa gider Trend model araç alırım, yan sanayiden multimedya sistemi de taktırırım, otomatik klima da, aktif şehiriçi güvenlik sistemi de. Kimsenin işine gelmez bu durum sanırım. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Semih O. Yanıtlama zamanı: Mayıs 28, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 28, 2015 (düzenlendi) Firmaların aynı üretim bandından çıkan farklı donanım seviyesindeki araçları modüler üretmemelerinin tek sebebi yan sanayiyi beslememek olmalı. Yoksa gider Trend model araç alırım, yan sanayiden multimedya sistemi de taktırırım, otomatik klima da, aktif şehiriçi güvenlik sistemi de. Kimsenin işine gelmez bu durum sanırım. Öyle diyorsunuz da cyclone gibi cihazların işlevi de tam olarak bu. Ford kendi yedek parçasını satacağına başkalarının ürününü sattırmış oluyor bu durumda da. Hem de bunu seçmeyi bana bırakmıyor. Ayrıca modülerlik şöyle bir şey değil ki, "benim aracımda bluetooth da olsun, geri görüş kamerası da olsun, ben multimedya cihazı alınca hepsini kullanayım". Aynı mantıkla, jantta değiştirilemez, arabayı ST yapayım da diyemezdiniz. Trend X alan ST kit uygulayamaz demek gibi bir şey bu. Yan sanayiyi besleyecek yeterince alan var bence. Mayıs 28, 2015 Semih O. tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mayıs 28, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 28, 2015 OEM sistemi beğenmeyenleri de unutmayalım. Alternatif iyidir 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap